Saturday 7 July 2012

Vodka



"Os ti popit vise onaj sok od grapefruita u frizideru?", dreknula sam u generalnom pravcu Cimera koji se pirlitao za svakodnevni (da, SVAKODNEVNI) vecernji izlazak.
"Dede amo.", rece on ne dizuci oci od ogledala, nit ruke od sprave za ravnanje kose.

"Ne stane sve u casu!!!", dreknula sam opet iz kuhinje gledajuci u veliki karton soka i minijaturnu, al izuzetno dobro dizajniranu casu.
"Stavi u veliku!!!", arlaukao je Cimer iz svoje sobe.
Rukom sam posegla u najdublji dio kredenca gdje se kocoperila takozvana "Brus-casa".
Istu je donio Brus s posla nakon sto je iskritizirao Cimerove i moje mini case dobrog dizajna. Kao, ne stane mu pice u njih...

"Nu, evo.", reko ja Cimeru i pruzih mu casu soka.
"Vodku si stavila...", rece on
"Erm....kakvu vodku?"
"Doh! Pa nisi valjda mislila da cu pit sok bez vodke??? Uostalom, kad si vec tu...stavi mi i make-up na oci. Al nemoj da izgledam gejpederski...."

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...