Saturday 7 July 2012

Pishanje



Brus, Gejpederi i ja smo i ovog vikenda, kao i svakog uostalom, izisli vani.
Poskakivali smo i hopsali, ljubakali se, pili i veseli bili.
Neki gejpederi su cak i gejpederstvo zaboravili te ljubili Olgu u pijanom ludilu i gurali joj jezik medju zube.
Nakon opceg veselja, Cimer, Gruzijac, Brus i ja uputismo se doma.
Nismo znali kud bi sami sa sobom sve dok ja nisam predlozila da se jos malo opijemo.
Izvukli smo sve boce alkohola iz najtamnijih kutova kuhinje i udrli po njima.
Nije ih bilo malo.
Malo po malo nismo vise znali za sebe pa smo osli lec i sve bi bilo dobro da...

...u neko doba probudim se ja te ugledam kroz krmeljivo, polupospano i polupijano oko kako se Brus klatari prema komodi te vadi pimpek.
Momentalno se razbudih i rastrijeznih te kroz bojni poklic dreknem:" Brus, matere ti, sta radis?????????? Nije komoda WC skoljka!!!" Uz to se i digoh te ga gurnuh svom snagom prema WC-u.
Na zalost, bilo je kasno.
Par kapljica...erm...pisaline...nadjose se na tepihu, jos par na podu od kupaone...
Vremena vise nije bilo za dizanje poklopca WC skoljke te ga usmjerih prema kadi.
UGH!

Brus je veselo piskio i bio apsolutno nesvjestan drame koju je prouzrokovao svojim pijanim ludilom. Potom je veselo otiso nazad u krevet, a ja sam ostala ribat kadu i pod.
"Psmtr, da mu psmtr...o, kako li ce samo platit ovo", gundjala sam ispod glasa.

Slijedeceg dana u podne, Brus se probudio i nevino zacvrkutao: "Dobro jutro, Princezo!"

Jebem ti takvu princezevinu kad moram pisalinu cistit. Bah.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...