Saturday 7 July 2012

Biciklo



Brus je, cim se udomacio u ovoj zemlji, kupio dva bicikla.
Jedan za se. Drugi za me i Cimera.
Cimer i ja smo se momentalno uskvicali ko prasad.

"Brus, sta ce nam biciklo???"
"Da se vozite"
"Ali, Brus, mi ne vozimo u prometu. Strah nas je!!!"
"E, sad cete vozit"
"BRUUUUUUUUUUUUS!!!!"

No Brus nije htio ni cut. Nema s njim labavo.
I tako jednog dana...

"Marisi, imam plan za danas."
"Hmpf..."
"Idemo se vozat biciklima"
Iako mi je horor bio evidentan u ocima, Brus je ustrajao pri svome.
Nije mi bilo druge nego da se utegnem u tenisice i trenirku.

"Ja ne zelim vozit u prometu!", skvicala sam
"Dobro, vozit cemo samo malo ulicom, pa onda uz kanal", nije se dao smest Brus
"A sta ako upadnem u kanal?"
"Neces."
"Mislim da sam zaboravila vozit biciklo.", pravih se pametna i dalje
"To se nikad ne zaboravi.", arlaukao je Brus-u-zdravom-tijelu-zdravi-duh.

"Spusti mi sic, dede...jos malo...jos...joooooos"
"Imisusovo ti, sta toliko spustas sic...ko dijete"
"Da se mogu zaustavit nogama"
Brus je preokretao ocima i pokazao mi na kocnice. Os prednju, os zadnju.
Potom mi je poceo objasnjavat brzine: "Ovako ih u sred voznje promij..."
"Jesi ti lud? Sta ti mislis da cu ja to sve zapamtit. Stavi mi biciklo u neku univerzalnu brzinu i ajmo."

Nakon pola sata derneka i skvicanja, izisli smo na cestu.
Brus je odmah zajahao svoje vozilo u stilu Lance Armstronga.
Ja sam gundila na plocniku i gledala pobjesnjele aute i autobuse kako jurcaju ulicom.
"Ajdeeeee...sta cekaaaas?", dernjao se Brus.
Stajala sam ko ukopana.
Brus se vratio.
"Sta sad ne valja?"
"Ova ulica je previse prometna, ajmo ODSETAT bicikle do slijedece ulice"
Brus je vrtio okom, al se digo sa sica te odseto biciklo sa mnom do slijedece ulice.

Zasjela sam i pocela pedalirat.
"JUHU! Brus, nudera, juhu!!! Nu kako vrtim pedalam!"
"Samo vrti...i suti.", rekao je Brus.

Dosli smo i do kanala.
"Bog te ne vidio, ovo je usko. Kako cu se mimoilazit s pjesacima i ostalim biciklistima? Kmeeeeeeeeeeeee.....upast cu u kanaaaaaaaaal!!!!"
"Neces upast, samo pazi kod tunela."
"WAAAAAAAAARGH...kakvih tunela????"
"Tuneli su malo uzi i..."
"KMEEEEEEEEEE.....UPAST CU U KANAL U TUNELU.....KMEEEEEEEEE"

Naravno, kod prvog tunela...

Pri ulasku u tunel, zazveknuh zvoncetom da nadolazeci biciklisticki promet iz suprotnog smjera zna da dolazim i da mi se makne s puta te veselo zapedalirah u tunel.
Krava na biciklu iz suprotnog smjera je ocito bila gluha te se zaletila u tunel u isto vrijeme.
I tako...
"ah...oh...ah...oh", rece krava.
"YOU STUPID BITCH!!!!", zagalamih ja te zaustavih kotac sto kocnicom sto nogom milimetar prije upada u kanal.

"Jes vidio?", reko ja kasnije Brusu.
"Jesam. Glupa krava.", rece Brus.
"Nema veze. Kad cemo opet ic biciklirat? Ja bi opet!"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...