Saturday 7 July 2012

Olga Ne Zna Kuhat



Cim sam krmeljivo i polupospano nogom istupila iz svoje sobe u hodnik, vrata Cimerove sobe su se otvorila i pojavila se Olga.
Primjetila sam da je na sebi imala gace, majicu i one polusexy-polunevine carape preko koljena. Nije joj bilo neugodno.
"Booooook", otegla je Olga na madjarskom naglasku.
Fascinira me taj njen naglasak.
"Bok...di je Cimer?", reko ja.
"Na poslu.", otegla je Olga.

No, krasno. Nikad necu dokucit zasto me ostavlja samu sa zenskim osobama u kuci. Pogotovo s onima od circa 19 godina. Ko da ne zna da patim od ljubomore.
Nisam znala sta vise da joj kazem, pa sam produzila u kuhinju.
Olga me slijedila u stopu ko Lassie.
"Os doruckovat stogod, a?", pitala sam iz pristojnosti.
"Ocuuuuu", rece ona.
"Eno ti onda...amo ti je kruh, u frizideru ima sira, maslaca, pekmeza, jaja i inog pa se snalazi"
Olga me gledala u cudu: "Ovaaaaj....erm...ja ne znam kuhat."
Skoro sam ispustila noz iz ruke: "Kako to mislis, ne znas kuhat? Pa ne trebas sendvic kuhat, Bog te premazo, Olga!!"
Olga se nije dala smest: "A jel ti znas napravit sendvic? Al onako fino...da se sir rastopi?"
"Naravno da znam."
Upala sam u klopku.
"Os mi napravit?", pitala je Olga i okrenula se na prstima.

Dok sam ja topila sir i slagala sendvice, Olga se presvlacila u dnevnoj sobi i slagala svoje dizajnerske krpice sto po sebi, sto u torbu.
Nije pokazivala znakove izlazenja iz kuce.
Donijela sam joj sendvic.
"Mmmmm", mljackala je ona i dalje slagala krpice.
"Jel ti se svidja ovaj top?", digla je Olga svijetlo ruzicastu svilenu "Chloe" kreaciju.
"Mmm", potvrdila sam ja.
"Ja ne znam dal se meni svidja...", rece ona
"Pa sta si ga onda kupovala i trosila funte na to?"
"Pa svidjao mi se u ducanu.", pametovala je Olga: "Ma evo ga tebi uostalom", rece ona i baci skupu kreaciju kroz zrak prema meni.
"Waaargh, Olga, ne mogu ja to uzet", protestirala sam
"Pa meni se ne svidja"
"Al, Olga, skupo je."
"Ne seri i uzmi."
Uzela sam. Uostalom, caca joj je pun para.

Olga je smazala sendvic i podmotala noge pod sebe na kaucu. I dalje nije pokazivala nikakvih znakova izlaska iz moje kuce.
Nisam vise znala sta da radim s njom.
"Olga, ajmo se slikavat", reko ja.
"Ajmo. I da me nisi opet stavljala na internet!"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...