Saturday 7 July 2012

The Ultimate Gay Fighting Champion



Cimer, Gruzijac i Olga odlucili su otic van na dernek-session.
Brus i ja smo uhvatili priliku da provedemo romanticno vecer ispred televizijskog ekrana.

Olga je stajala postrani u dizajnerskoj odori i cekala gejpedere da se spreme. Gejpederi su paradirali pred ogledalom u sve ekstremnijim odorama. Na kraju je Gruzijac zavrsio u uniformi stjuardese, bijelim stramplama i crnim stiletto cipelama, a Cimer u crnoj zenskoj bluzi od sifona na tockice i vrucim hlacicama.
Brus i ja smo se cerekali.

"Brus, ja se odoh istusirat", rekoh ja nakon cerekanja.
"Oho, dolazim i ja", rece Brus i priljepi mi se.
Unisli smo u kupaonu, ukljucili tus i poceli se...erm...ljubavno provadjat.
Taman negdje pri diranju sise, iz hodnika se zaculo "BOOM BOOM".
"Jebo te, sta je ovo?", pitao je Brus
"Brus, ne mici se od posla u ruci. To Cimer usisava.", slagala sam, znajuci dobro da Cimer i usisavac nisu u najboljim odnosima.

Brus je nastavio masirat sisu, te se spustio na nize.
Odjednom...
"Marisiiiii, Bruuuus, otvarajte vrataaaaaa. Jel mogu unic????"
"Imisusovo ti Olga! Ne meres unic. Tusiramo se.", dreknila sam ja.
"Ali....Marisiii, Bruuus, njih dvoje ce se ubit.", krestala je dalje Olga na madjarskom naglasku
"Ja se bojim! Izunidjite!", dodala je dalje ne bi li nas namamila van
"O, Olga, Bog te mazo, cekaj, izlazim", predala sam se ja i omotala rucnik oko sebe.

"No, sta je, a?", reko ja njoj vidno iznervirana.
"Gejpederi su se pomlatili!"
"Iju!" kliknuh ja i pozurim u Cimerovu sobu.

Gruzijac je lezao na krevetu, rescerupan ko kokos i mlatio stiletto cipelama u zrak te drekao.
Cimer je isto drekao i mahao pesnicama u zrak.
Odjednom je poletio prema Gruzijcu i obrusio se na njega ko njemacki avion na saveznike u drugom svjetskom ratu.
"IJU!!!", kliknule smo Olga i ja u unisonu.
Oko njih su letile sljokice i visoke pete.
U tom trenu je u sobu uletio Brus. Izgledao je ko Herkul, mokar od vode i misicav. Oko pasa mu je bio omotan rucnik.
Kroz glavu mi je proletilo: "Ajme meni, past ce mu rucnik!"
Brus se nije dao smesti, nego se bacio na Cimera i jednim potezom ga razdvojio od Gruzijca. Rucnik mu nije pao.
Gejpederi su i dalje mlatili rukama i nogama i drekali.
Brus je samo mudro rekao:"Znao sam ja da oni boom boom zvukovi nisu zvukovi usisavanja nego tuce."
Bilo mi je zao sto nisam ovjekovjecila ultimate gay tucnjavu na kameri.

"Dobro, koji je vama kurac pa se tucete?", upitah ja
"Ovaaaj....Gruzijac me lupio pa sam mu ja vratio", rece Cimer
"Cimer me izazivao", rece Gruzijac
"Koje ste vi budale", reko ja:"Ajd sad, mir mir mir, pa vani na dernek."
"Imas ti pravo", rekose oni i otklaparase u sumrak.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...