Saturday 7 July 2012

Kad Muskarci Rade Svinjac



Cim sam ranim jutrom otvorila oko, a onda i drugo i pozdravila pogledom svijet oko sebe, primjetila sam svinjac i nered sto ga ostavise Brus i Cimer.
"Ja ovo vise ne mogu trpit!", pomislila sam gorko, dizuci njihove prnje s podova.

Momentalno sam nazvala Kravu Ljepote: "Bok, ja cu dobit slom zivaca. Moj Cimer nista ne cisti. A i Brus se ulijenio."
"Ah, znam kako ti je. Tako i Vol Ljepote (njezin decko) nista ne radi. Zamisli, molim te, nekidan je prolio sok po podu i potom plenio krpom jednom lijevo, jednom desno, ostavio i krpu i mrlju i onda reko da je ocistio. Ma ocistio je vraga!", jecala je Krava Ljepote.
"Da, da...a moj otvori sve ladice kad ujutro robu uzima i onda ostavi tako da JA zatvaram."
"Moj otvori kuhinjske elemente."
"Moj ne stavi sudje u masinu nego u sudoper, pa ja moram stavljat."
"Moj ne usisava."
"Moj usisa, al sve razbaci pri usisavanju i onda ostavi."

Momentalno smo zasutile i zamislile se nad nasom sudbinom.

"Ja ne znam kako ti, al meni treba odmor.", zakljucila je konacno Krava Ljepote.
"I meni. Mogle bi skoknut u Pariz na dva dana da im pokazemo.", reko ja
"JUPI!!!", razveseli se Krava Ljepote i onda dodadne:"Ma ajmo negdje na tri dana...kad vec idemo na dva."
"Pa ajd. Al ajmo onda u Dansku...ili Island."
"Ma ako idemo na tri dana isplati nam se i u Moroko."
"Ili Dubai"
"Dubai kosta Ł800 za tri dana."
"Kako znas?"
"Gledala sam."
"Hmmmm....pa ako vec idemo trosit Ł800, onda bolje da odemo do Indije. Jeftinije je. Jedno Ł300"
"Hmmmm....al ako idemo u Indiju, onda bolje na 7 dana."
"Ili 9, pa zahvatimo oba vikenda."
"Pa ako vec idemo na 9 dana u Indiju, onda bolje da zaokruzimo i odemo na 10."
"A ajd!"
"Ajd!"

To poslijepodne kupile smo karte za Indiju.
Pokazat cemo mi njima.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...