Saturday 7 July 2012

Indija-Reakcije



"Erm....erm...IdemouIndijuKravaLjepoteija!!", ispalila sam u jednom dahu te pogledala Brusa.
"MOLIM?!?! Sta?? Kad??? Sta??? MOLIM?!?!", rekao je Brus, pogledao me prijeko ispod oka i otiso u drugu sobu.

"Psmtr, ovo nece biti lako.", pomislih ja te krenem za njim.

"Brus, jel sve u redu?", reko ja
"Je, je", rece on glasom povrijedjene lastavice i pocne slagat rupcice.

"Jebo, rupcice slaze....ovo definitivno nece na dobro.", pomislih ja opet.

"Brus, oni....erm..."
"KakotomislisideteuIndiju, a???? A ja? A nas odmor??? Sad neces htjet sa mnom ic...", razgalami i snuzdi se Brus sve odjedanput.
"Al...Brus, kad sam te onomad pitala dal zelis ic u Indiju, reko si da ne zelis..."
"Predomislio sam se!", izvuce on adut iz rukava.
"Brus, al ako idem s Kravom Ljepote to ne znaci da ne zelim ic s tobom."
"Znaci....ici ces sa mnom...?"
"Aha."
"U Indiju?", podigne Brus jednu obrvu.
"U Indiju."
"Dobro onda. Hmmm..."

Nesto kasnije....

"Alo, Brus? Ovdje Vol Ljepote! Da li si svjestan da njih dvije idu u Indiju?? SAME!!", panicario je Vol
"Hmpf..."
"Mislim da to nije dobra ideja."
"Hmpf..."
"BRUS!! Sve je puno zgodnih komada!!!", rece Vol vidno alarmiran
"Indijaca?", upita ga Brus
"Ne. Izraelaca. Napumpani su i agresivni. Imaju ARMY training!!! Alo, Brus, alo....i dolaze partijat!!!"
"Partijat?"
"Sve vrvi od partija. ILEGALNIH!!! Tri dana derneka u sumi ili na plazi!!!! BRUS, ovo nije dobro!!!!"

Jos malo kasnije...

"Jel to vas dvi idete partijat?"
"Ko, mi? Imisusovo ti Brus, idemo lezat na plazi i razgledavat gradjevine.", slagala sam bez srama.

Par dana kasnije...

...Brus se pojavljuje na vratima i baca mi u ruke najnovije izdanje Conde Nast Travellera.
"Citaj!!", dreknija je.
Preko pet stranica, pisalo je o Goi sa specijalnim osvrtom na plazu na kojoj odsjedamo Krava Ljepote i ja kao glavnoj plazi za dernecenje i ino.
Sve je bilo popraceno psihodelicnim slikama ljudi izvan glave.
O plazama i ostalim znamenitostima ni a ni b.
"Idete lezat na plazu, a?", pitao je Brus sarkasticno.
"Da. Ja o ovome nista ne znam.", odgovorih nevino.

Jos malo kasnije...

"Grunule su bombe u Indiji. To znaci da ne idete, jel tako?", nadao se Brus.
"Ne. Idemo."

Idemo.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...