Saturday 7 July 2012

Pseto Na Koncertu



Konacno je svanuo dan Guzijolinog i mog hodocascenja na koncerat Pseta aka Snoop Dogga aka Calvina Broadusa.
Guzijola se nacrtala kod mene u rano podne. Morala sam joj vec s vrata obznanit da nista nisam kuhala.
Lice joj je nakon te obavijesti malo uvenulo al ko je jebe.

Malo me bolila glava jer nisam znala sta da obucem, a da izgledam pimpin' stono bi se reklo. Na kraju sam se utegla u uske traperice, cipele s visokom petom te sljastecu majicu koja obnazuje pupak, rame, ledja i dekolte.
Nakon sto me Guzijola vidila tako utegnutu, brze bolje se presvukla iz svoje "Team Jolie" majice te pokazala da i ona konja za utrku ima u vidu sljastece PROZIRNE majice. Skoro sam se spotakla o vlastitu visoku petu jerbo nikad prije nijesam vidjela Guzijolin dekolte. Obicno ga skriva ko zmija noge.

Otklaparali smo van.
Guzijola je, naravno, imala sto i jedno pitanje:
"A jel, kako cemo plesat?"
"Ocemo li vidit ista?"
"Jel mi sad izgledamo ko 'hos ili ko bitches?"
"Oce li bit samo crnci?"
"Oce li nas neko upucat?"
"Ocel bit puno Yardies?"
"Ja sam gladna. Ajmo nesto krknut. Pao mi je opet secer."

Cim smo usli u vlak rekla sam Guzijoli da mi pokriva ledja i da pazi da u vlak ne udje potencijalni bombas samoubojica.
Pokrivala sam i ja njena.
Nije bilo sumnjivih pa smo se do Wembleya vozili u miru, uspjeli pokrkat sendvic te procitat novine.

Na Wembleyu je vec bilo more ljudi. Uglavnom bijelci.
Guzijola je bila vidno razocarana.
"Pa di su crnci? Di su gangstas?", pitala je ona ocajnicki
"Jesam li ti rekla da ce bit uglavnom bijelci. Ko da crnci imaju novaca za koncerat.", slagala sam ja da je umirim.
"A sta mislis...odemo li na Jay Z koncerat, ocel bit crnci ili bijelci?"
"Bijelci, isto ko i na 50 Centi koncertu te na svim ostalim koncertima crnacke muzike.", rekla sam znalacki.

Dok smo stajali u redu za pretresanje, zabavljali smo se opanjkivanjem utegnutih picaka (ignorirajuci cinjenicu da smo se i same utegle) te nagadjale koje od njih ce Snoop kasnije derat.
Na zidu je pisalo "Warning: No hoodies allowed!!!!"
Guzijola je na to brze bolje potegla svoju majicu s kapuljacom iz torbe i rekla..."A, nu sta cu sad?"
"Pa nes to natandrcit unutra, smiri se.", reko ja znalacki (jopet).

Unidjosmo tako u dvoranu te se smjestismo na sjedala.
"Meni se spava.", rekla je Guzijola
Zakolutala sam ocima i pravila se da je ne cujem.
Iza nas su sjedili neki gangstas, ispred nas isto.
"Nu, Guzijola, ipak ima crnaca.", reko ja i munem je nogom u cjevanicu.
"Dzaba njih kad svi ostali zvuce ko da su na Oxbridgu studirali."

Opet je pocela s pitanjima:
"A jel, sta mislis koji je prosjek godina ovdin? 23?"
"Ma ne...najmanje 30.", izmislila sam
"Hmpf"

"A sta mislis...sta Snoop sad radi? Ocel' stic na vlastiti koncerat?"
"Spava i pusi zeleno. Stic ce valjda.", opet sam izmislila
"Ajd, valjda ce doc."

"Ej, ja sam zedna. Jel mozemo alkohol pit? Ajmo po Smirnoff."
"Ajmo", reko ja i probih se do bara da ubodem alkohol

Nakon povratka u dvoranu vidili smo da su stolice s obe strane nas zauzete. Do mene je sjedio mladjahni narod circa 17, do Guzijole je sjedila gerijatrija...circa 37.
"Hmpf", rekla je Guzijola.
"Ha!", rekla sam ja.

Konacno je doso red i na Pseto.
Iziso je na pozornicu u plavom, psihodelicno oslikanom ensemblu sto bi se najbolje mogao opisat kao PIDZAMA. Oko vrata mu je visio lanac s pistoljem. Cijeli narod je MOMENTALNO skocio na noge i poceo arlaukat.
"Pseto, PSETO, PSETOOOOO!!!", skandirao je narod.
"Nu, stvarno je izgleda spavao", rekla je Guzijola.

Snoop je udario o pjesmu, a Guzijola u moju cjevanicu:
"Nista ne vidim", protisnula je kroz zube.
"Pa jesam li ti rekla da podabuces visoke pete. Drugi put me slusaj.", istisnula sam ja i nastavila plesat i mahat rukama rapper style u zrak.
"Nu, kako to mases?", nastavila je Guzijola.
"Vako, Guzijola, VAKO!!! Kako nista ne znas???", reko ja
"Pa kad mi Brus nije htio pokazat.", nafrnjila je nos ona.

Malo kasnije, pocela je s pitanjima...
"Ne znam ni jednu pjesmu..."
"Ocel svirat "Beautiful"?"
"Ko ce mu pjevat Justinove dionice u "Signs"?"
"Sta mislis, jel nas vidi s pozornice?"
"Vruce mi je. Jel i tebi?"
"Kako cemo kuci?"
"Ocel radit podzemna ili cemo trebat na nocni bus?"
"Transport u Londonu previse kosta, pas mater...kolko cu sad to trebat platit?"
"Os ic sa mnom na Nick Cave?"
"A zasto ne?"
Momentalno sam je usutila i rekla da cu otic na Jay-Z cim ovaj stopalom stupi na UK tlo.

Snoop je na pozornici drekao "Beautiful", iza njega se vijorila brazilska zastava, a oko njega su plesacice vijorile guzicom.
Guzijola se konacno raskravila i pocela malo djuskat.
"Beaaaautiful, I just waaaaant ya to knooooow...", drekala je ona iz petnih zila.

Mic po mic doso je i kraj koncerta.
Snoop nam je obznanio da se ne boji terorista i da se London ne treba bojat jer ce Snoop doc i jopet i da je uz nas, te da je London "the best".
"A jel Guzijola, kad Pseto svira u Leedsu jel onda njima kaze da su oni "the best"?", pitala sam sad ja.
"Dabome", rece ona.

Narod se poceo razlazit.
"A bis?", pitala je ona
"Kakav bis, jebate, treba podzemnu hvatat", dreknuh ja te zakoracah prema vani.

Koracasmo tako prema podzemnoj, kadli...
"E, bok, cure, di cete vi na tulum? Di sta ima? A? A?", upadose nam neki decki
"Kakav tulum, bog vas ne vidijo, oli ne vidite da smo gerijatrija koja ide kuci lec, a ne tulumarit!!!", dreknuh ja na njih i poceh jos odlucnije koracat prema podzemnoj.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...