Monday 9 July 2012

U Avijonu (Da, Znam, Dosadno Vam Je Vise Citat O Avijonima)



"Brus, zasto nisi uzeo emergency exit sjedalo?", pogledala sam ga razocarano.
"Zato jer su sva zauzeta", rekao je on i smjestio guzu na obicno sjedalo.
Krajickom oka sokolovog skenirala sam unutrasnjost avijona i momentalno osacala da na jednom emergency exitu sjedi samo jedna osoba.
"Brus, osim ako kraj ove tamo ne sjede patuljci, brijem da su to dva prazna sjedala. Os da ih izjurisam?", pitala sam svoju bolju polovicu.
"Izjurisaj!", rekao je on.

Kad sam dosla tamo, imala sam sto i vidit. Spicasta, osusena i krhka baka sama je zasjela na kljucno mjesto.
"Matere ti, ova izgleda ko da ni pojas nece moc otkopcat u slucaju rusenja, a kamoli otvorit exit u slucaju katastrofe. Ostavimo li je da sama sjedi, cijeli avijon ce izginit.", mislila sam: "Bolje je i za nju i za nas da kraj nje sjedne neko krsan-recimo Brus i ja."
Potom sam plenila guzom na sic i pokazala Brusu na mote da preseli sa sica vulgaris na sic junaka.

Kako sam sjela, tako mi je momentalno poceo curit nos. Upotrijebila sam svu snagu uma da se skoncentriram na nedobivanje prehlade i gripe. Koncentrirala sam se toliko jako da sam zaboravila da sam u avionu.
Moglo bi se reci da je let prosao ugodno.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...