Monday 9 July 2012

Brus I Ja Idjemo U Tallinn (To Je U Estoniji)



Prije svakog puta uhvati me uzbudjenje i onda, bez obzira dal prijevozno sredstvo krece ujutro, popodne ili navecer, ja noc prije ne spavam nego tumaram i vrtim ko vishtica.

Tako je bilo i ovaj put.
Napravila sam plan; u 9pm cu gledat BBC seriju "The Tudors", u 10pm cu otic u krevet, u 4 ujutro cu se dignut ko vjeverica i otic na avijon.
Bio je to dobar plan; davao je sasvim dovoljnih 6 sati spavanja i odmora.

Plan je poceo dobro. U 9:00 sam upalila TV i na BBC odgledala "The Tudors". Kralj Henry VIII se sepurio i odrubljivao glave, a ja sam uzivala.
U 10:00 plan je krenija po krivoj putanji, medjutim.
Od 10 do 10:15 sam zujila i guzletala po stanu.
U 10:15 sam lezala u krevetu, al' s knjigom. To kao da lakse zaspem.
Citanje je trajalo do 11:40.
"Dobro je, imam jos 4 sati spavanja.", mislila sam gaseci svjetlo.

Usljedila je zujidba, buljenje u plafon i vrtnjava po krevetu.
U 1:26 sam se konacno digla i upalila internet. Da vidim sta ima, jel.

U 2:10 sam opet osla u krevet.
Zujila sam do 3:30.
Daljni raspored je isao ovako:
3:30 spavanje.
3:50 ALARM!!!
3:50-4:00 kunjanje.

I da se Brus nije digo, prokunjala bi cijeli vikend i guzica mi ne bi vidila ni Tallinna ni Estonije.

U 4:30 oboje smo sjedili u taksiju za aerodrom. Vani je bio mrkli mrak. Ljudi su se vracali iz klubova i diskoteka, a chav mame su gurale kolica s djecom po mrklom mraku.
Estonia, here we come.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...