Wednesday 4 July 2012

Televizualni Horori



Slomila sam naocale. Naravno, bez njih sam slijepa ko krtica. Eventualno se mogu snac pipkajuci okolo. Posto je polazak u Hrvatsku bio blizu nije mi bilo druge do da progutam gadjenje i pokusam stavit lece u oko. I tako... Uputih se ja do opticara...

'Dobar dan, ja bi lece', reko ja njemu.
'Jesi li ikad nosila lece?', pita opticar mene sumnjicavo.
'O,da, kako da ne', reko ja i presutim mu cinjenicu da sam ih nosila circa 7 dana, a onda zauvijek ostavila da skupljaju prasinu jer su mi zuljale oko.
'OK, onda, dedera sjedi ovdin da napravimo test...os da ti ja stavim lecu u oko il ces sama?'
'Imisusovo ti da ces mi ti kraj oka seprtljarit. Sama cu.', reko ja i nategnem oko

Naravno, lecu nisam mogla stavit ni pod razno. Povuci, potegni, zmirkaj, ne zmirkaj, ne ide i ne ide.
'Deder amo mala, da ti ja stavim.' priskoci opticar u pomoc s lecom, a moje oko pocne zmirkat 600 puta u minuti.
'Hm...imas jak zmirkovni reflex'
'Ma nemoj', pomislih ja, 'Imo bi i ti da ti neko kopa po oku'

Opticar je potom zakljucio da sam nikakav kandidat za lece i poslo me kuci.

U sigurnosti kuce sam natandrcila svoje puknute naocale, sad s jednom drskom, jamila kutiju sladoleda i sjela pred TV da gledam 'ER'.
Naravno da im je u hitnu sluzbu usetao problem s okom. Poluispadnutim okom. Graficko prikazanim poluispadnutim okom. Vristi on na TV, vristim ja na svojoj sofi. Pipka oko on, pipkam oko ja i jos ga lagano gurkam unutra da ne bi, Boze sacuvaj, ispalo. Kroz glavu mi je prolazilo tisucu ocnih mora. Ponajvise onih s ispadanjem oka. Mog oka. AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHH!!

I sad se svako malo pipnem za ocnu supljinu da provjerim da je oko jos tu. Nekad ga malo i gurnem prema unutra. Da bude sigurnije.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...