Wednesday 4 July 2012

Sanjala Sam...



Moja lokalna banka je raspisala natjecaj za najbolju fotografiju. Naravno, pobijedila sam ja i zustro otrcala u najblizu poslovnicu banke ne bi li preuzela nagradu.
"Dobar dan, ja dosla po nagradu."
"Evo, izvolite, ispunite formular.", rece sluzbenica nezainteresirano i gurne mi sareni papir pod nos.
Na formularu je pisalo da sam osvojila 40 kvadratnih metara svile u raznim bojama (!!!!!) i da moram sama otic po nju u Arizonu!

"Imisusovo im, odakle mi pare za Arizonu?!", pomislila sam i snuzdila se.
U to mi je priso Caca i reko..."Slusaj sine, nemoj se snebivat, odbacit cu te ja svojim helikopterom
(Wooohooo!!! Caca mi ima helikopter) do Arizone."
"Caca, Imisusovo ti. Ne mere helikopter od 'Rvatske do Arizone."
"More, more....Arizona je u Italiji"
(Nova geografska cinjenica)

I tako....ukrcasmo se brat, Caca i ja u helikopter. Caca je vozio. Od Zagreba prema moru, pa obalom do Dubrovnika, pa opet obalom do Rijeke, pa preko mora do sjeverne Italije, i onda njihovom obalom do juga Italije pa preko Italije do Rima. Brat i ja smo visili nagnuti iz helikoptera i gledali kitove, gigantske raze i ostale tropske (!!!) i netropske ribe, kupace i slicno.

Konacno smo se spustili na neciju terasu. Kucice su bile u nizu i ofarbane zivopisnim Meksiko-stil bojama. Bile su smjestene tik do romanskog amfiteatra, a na pocetku ulice je pisalo "Ranch-Arizona"
Iskrcali smo se iz helikoptera, a u susret su nam istrcala neka musava djeca (jedno od njih s Kapetan Cook kukom umjesto ruke) te sumnjivi covjek i debela zena.
"Nu, sta ocete", rekla je debela na talijanskom
"Kao prvo, ja pricam engleski. Kao drugo, dosla sam po svoju nagradu od 40 kvadratnih metara svile.", reko ja
"Aha, izvolite, udjite", rekla je debela i pokazala prema vratima.

Caca i brat su unisli kroz vrata. Ja sam odlucila uc kroz omanji prozor. Trebalo mi je 20 minuta da slozim papke i krakove kako treba i unidjem kroz isti. Sumnjivi covjek i debela zena su vec iznosili bale svile iz podruma. Bale su izgledale vlaknasto.
"Kakva je ovo svila? Ovo su vlakna svile.", dreknila sam ja
"Iz vlakna svile se isprede svila", rekli su oni logicno i jos nadodali:"Valjda volis prest, ne?"
Tuzno sam kimnula glavom i potrpala vlakna u helikopter.

"Pokret", dreknija je moj Caca.
Ukrcali smo se u nas helikopter i ponovo preko Italije, kupaca, kitova, Jadranskog mora, i inog, spustili se nazad u nase dvoriste.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...