Wednesday 4 July 2012

I'm Burning Up



Nekidan mi se digla noga da odem na kemijski acid peel lica.
Asid pilovi lica sluze za bore, pristeve, povecanje kolagena i opcenarodni dernek na licu.
Drugim rijecima, moze vas pomladiti.
I tako....

"Bok, ja dosla na kemijski asid pil lica", reko ja utegnutoj picki s druge strane pulta u mondenoj klinici za rezanje, piling i sivanje ljepotom opsjednutih zena.
"Bok, ocekivali smo vas. To ce bit xxx funti!", rece utegnuta smijeseci se napumpanim ustima.
"!!!! Ma nemoj. Zadnji put sam platila xxy funti. Dedera ti meni diskont."
"Povecali smo cijene od zadnji put, al posto si ucestali gost nase klinike za rezanje, piling i sivanje, plati xxz funti."
"Daj sta das!", reko ja i zavalim se u udobnu stolicu.

Nesto kasnije nasla sam se na stolu za rezanje i ino, a doktor me mazo zivucom asid tekucinom. Pitala sam se dal bi rezultati bili isti da sam kupila asid za recimo karburator na autu (postoji li to uopce?) i mazala se u kucnoj radinosti istim.
Sa svake strane me hladio po jedan ventilator.
Lice mi je gorilo.
"Dedera, kad ce vise losion za neutralizaciju. Ne mogu vise."
"Jos malo, jos malo", govorio je doktor mazuci asid uzurbanije.

Iako je gorilo, bilo je izuzetno zadovoljavajuce. Na jedan mazohisticki nacin. U istom rangu kao i Hollywood podstucavanje mindze, cupanje obrva, tajlandska masaza i ostali psihoticni tretmani.

"Gotovo. Mos se pogledat u ogledalo u kupaonici.",rece doktor konacno
Iz ogledala je u mene buljilo sjajno, crveno pink lice.
Nabila sam baseball kapu do nosa, a ostatak lica pokrila kosom. Izgledala sam skoro pa humano.
Taksi me doveo do kuce.

Sjajno, crveno lice se u medjuvremenu smezuralo i posmedjilo. Izgledam ko svinjski cvarak. Hrustavo i naborano. Sutra ce cvarak na licu smezurat jos vise, popucat i pocet se gulit u velikim koznim plahtama lica. To je najbolji dio. Nakon toga, iz ogledala ce u mene buljit glanc nova Marisi.

Jedino sto sad tri dana nema majci izlazaka, nema gostiju, nema nicega. Samo ja, Cimer, kompjuter i televizija.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...