Friday 6 July 2012

Tajland 2003



Jos uvijek sam u onoj vukojebini kraj granice s Burmom u net kaficu gdje se svi dernjaju. Maloprije sam se izlezavala kraj jezera, al me opizdija zvizdan pa sam se odlucila povuc u klimatiziranu oazu net kafica.
Grad u kojem smo je glavni grad u provinciji, al ima samo tri poplocane ceste, a ostalo je crvena prasina. U samom gradu se nalazi jezero blizu kojeg je hram. Kad gledas s druge obale prema tom hramu cini se kao da plovi na vodi.
Okolo grada su planine oblozene prasumom i sve je zeleno. Gdje god pogled seze vidi se samo dzungla, palme i rizina polja sa seljacima koji ih obradjuju.
Tu su se snimali mnogobrojni filmovi o Vietnamu i stvarno sve izgleda onak polupoznato ko iz filmova.

Jucer smo Brale i ja unajmili nekog kamiondziju da nas odveze do same granice gdje zivi pleme (Padaung) sto im zene stavljaju bakrene kolutove oko vrata ne bi li im isti bili dugacki.
Posto je selo na samoj granici, a u Burmi se jos uvijek vode borbe upozorili su nas da se povremeno moze cut pucnjava s druge strane i da tu i tamo koji metak ZALUTA na Thai stranu!!

Druga stvar je da je to selo, iako u Thailandu, kontrolirano od strane Karen gerilaca sto se bore za nezavisnost u Burmi tako da se moraju proc njihovi checkpoints i dat im se "dobrovoljna donacija" za ulazak u selo. No mi, osim sto smo vidjeli uniformirane Karen gerilce (i dali im "donaciju") nismo osjetili ni vidjeli nikakvu drugu opasnost. Malo smo probauljali po selu, vidjeli smo jos dvoje Amerikanaca koji su ocito bili isto tako hrabri/glupi kao i mi i mali mlijun zena i djevojcica s kolutovima na vratu i nogama kako. Goodisnje ih posjeti oko 1000 turista sto nije lose za jedno takvo poluopasno selo.

Najvise me iznenadilo to sto oni kolutove mogu skidat/stavljat kad god im se cefne. Onaj mit o tome kako ce im se slomit vrat ako maknu kolutove uopce nije tocan, al mislim da im je nezgodno skidat ih tako da su im uglavnom ipak na vratu. Jednoj sam zeni zavirila pod kolutove i vrat im izgleda uzasno. Pun smezuranih, zivih rana na njemu. No, one se ne zale, osim toga, vjerojatno sam ja njima izgledala ruznjikavo sa svojim kratkim vratom, ne?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...