Friday 6 July 2012

Tajland 2003



Brale i ja sjedimo u net caffeu u totalnoj vukojebini od grada na granici s Burmom. Sve oko nas sjede Thai teenageri koji bjesomucno igraju kompjuterske igrice i svaku pobjedu/poraz/pucanj i sve ostalo prate GLASNIM povicima "OI!!!!" i onda jos nesto iza toga sto ne znam ni kako se izgovara, a kamoli pise. Mislim da cu imat glavobolju kad izidjem odavde.

Inace, svi Tajlandjani su totalno sitni, ali i zilavi u tri PM. Mislim da te jedan od njih dohvati da bi ubio Boga u tebi i sve svece samo jednim potezom prsta unatoc sitnosti gradje.

Jucer smo bili u nekom baru gdje je svirao Thai band (isli smo iz zajebancije), stali smo se u ZADNJI red i jos uvijek smo sve vidjeli ko da smo se stali u prvi jer su svi bili za bar glavu i pol manji od nas. Svi ostali derneklije su bili Tajlandjani i koji god da smo mi dance move napravili, oni bi ga ponovili. A da smo bilii cool, nismo, jer smo bili pijani ko majke. Sad imam strah da ce Thai teenageri mislit da je bezvezno prletanje s noge na drugu neki najnoviji cool ples sa zapada.
Tamo smo vidjeli i tajlandsku verziju Bob Marleya. Ne znam kako je uspio napravit toliki afro, al brijem da je potrosio sve kemikalije u salonu za frizuru.

Isla sam i na tajlandsku masazu...
Dodjes unutra, oni ti puste neku smirujucu muziku, daju ti najmekse robe ikad, dodje zena i opere ti noge u lavoru u kojem plivaju ruzine latice i taman se poces opustat i onda maserka ubije boga u tebi. Izvrce te u polozaje za koje nisi znao da je tvoje tijelo sposobno, gazi te nogama, rukama, laktovima i cijelim tijelom, podvije se ispod tebe pa te istegne i tako... Uglavnom totalno te ubije, al zato ti poslije bude fino.

Jutros smo osli u neki nacionalni park, pa brijem da u ovom dijelu zemlje im nemaju toliko stranaca jer su mi ljudi dolazili i htjeli se slikat sa mnom. Bila sam obucena normalno. Osjecala sam se ko rock zvijezda.

U Thai hrani uzivam svaki dan...rucak, vecera, a ponekad i dorucak. Brata to ubija u pojam jer on ne voli njihovu hranu. Ja, za to vrijeme, jedem sta stignem i gdje stignem, probavam sve kombinacije kojih nema doma, jedem s ulicnih standova i iz restorana.
Sve je mljac.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...