Wednesday 4 July 2012

Tajland 2003



Nakon 13 satnog crvanja u avionu konacno sam stigla u Bangkok. Naravno, zena na aerodromu uopce nije znala ni koja ni gdje je zemlja Hrvatska pa je morala zvat kolege da i oni vide cudnovati pasos. Onda ni oni nisu znali pa sam im ja morala pokazivat u njihovim nekim knjigama iz koje sam ja zemlje.

Uzasno je vruce...32 stupnja plus smog i prasina i vlaznost zraka. Usaftala sam se od znoja i vrucine u roku odmah. Svi zapadnjaci izgledaju usaftano, zguzvano, prljavo, vruce i znojno dok se Thai majstori secu u DUGIM rukavima i VESTAMA jer je kao cool sezona i izgledaju cisto, ispeglano, uredno i ne znoje se. Jarani!

Promet je izuzetno kaotican, al ove godine se Thai majstori vesele jer im je na cestama poginulo SAMO 350 ljudi (to je samo za 31.12), a prosle godine oko 450.
Majstori voze ludjacki...u pet traka se nagura 7 auta, jedan pick up truck, 2 tuk tuka, 3-4 motora i jedan slon (kunem se vidila sam i slona u prometu ) i onda svi voze preko svih traka i ne boje se uopce jer aute i tuk tuke nakindjure s amajlijama i Buddhinim slikama pa briju da sta ce oni pazit kad ih pazi Buddha.

Brale i ja smo isli gledat piculjice u neki bar gdje je jedna piculjica pusila cigaretu s mindzom, a druga je izvukla lanac s cvjetovima dugacak jedno tri metra iz istog mjesta. Ne znam sto se dalje dogodilo jer smo otisli.

Klopa je fina i super jeftina. Tako smo Brale i ja osli u restauraciju Mango Tree (toplo preporucam) i on je zapeo za neku chicketinu i pise cijena 90/130 i mi zabrijemo da je 90 mala porcija, a 130 velika i on naruci veliku, a majstori mu donesu CIJELU kokos!!! Za dvije funte!!!
Ocito je bio gladan jer je sve pobrstio!

Vozeci se prema dernek hramu za Novu Godinu primjetili smo da svi divljaju na motorima i okrecu se da nam mahnu i zazele sretnu novu godinu bez obzira sto su u prometu.
Hotel u kojem smo odsjeli je vrhunski. To smo zakljucili po tome jer imaju neke frajere koje zaposle samo zato da vam pozovu lift. Frajer cijeli dan samo stisce gumb. Nes ti posla.
Inace, mislim da Tajlandjani misle kako se Nova Godina zove "Sretna Nova Godina". Primjer upotrebe: "Kad prodje Sretna Nova Godina, ljudi se vrate u Bangkok" ili..."Danas je SRETNA NOVA GODINA pa ne radimo" i sve tako neke fore.
Mozda misle i da se Bozic zove "Sretan Bozic". Ko ce ga znat.

Nakon Bangkoka uzeli smo vlak i trackali se 14 i po sati da dodjemo do Chiang Maia.
Svaki vagon u vlaku je imo svog cuvara koji ti dodje i napravlja krevete, postavlja stolove, donosi hranu i ususka te u krevet, a ujutro te digne i donese dorucak. Ovo je vlak DRUGE kategorije. Kako je u prvoj, Boga pitaj. Mozda su lancuni optoceni zlatom.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...