Friday 6 July 2012

Tajland 2003



Brazilca sam, naravno, uvatila.
A nakon Ko Pha Ngana, odlucili smo se svi skupa pokupit na neko mirnije mjesto. Kocka je pala na Tongsai plazu, blizu Krabija.

Moram ovdje napravit i malu digresiju i opisat nas put autobusom (nakon broda) do te plaze. Taman nekako kad su svi pozaspali u autobusu, Tajlandjani su u svojoj neizmjernoj mudrosti odlucili pustit neki americki ratni film na SAV GLAS!!!
Film nitko nije gledao, ali se svi sjecaju fantasticnog dijaloga u filmu koji se svodio na: "Aaa, Jack!!" i "Kill him!!!" i moj namiliji "It's their home, but we're gonna take it!!!" I tako cijeli film. Naravno da nisam ni oka sklopila. Kasnije nam je jedna cura rekla da smo mi jos dobro i prosli jer se u njezinom busu pustao karaoke na koji su se svi Tajlandjani dizali jedan po jedan i pjevali tugaljive pjesmuljke.

I tako...mi se uputismo, dodjosmo i taman da cemo na recepciju za bungalowe kad prema nama dotrci neki zober s Tajlanda s bongom u ruci i odmah nas priupita dal bi mi pusili stogod. Ispostavilo se da je to vlasnik bungalowa u kojima smo taman odsjeli. Ne trebam ni napominjat da se tu noc odrzavao i neki party. I tako umjesto mira i tisine bilo smo stoned 72 sata u nizu. I partijali smo. Na cijeloj toj plazi svi su bili stoned konstantno ukljucujuci i sve domace Tajlandjane. Najbolje je bilo kad smo se jedan dan odlucili maknut s dupeta i otic na snorkelling izlet. Dodjemo mi u agenciju, a frajer (Tajlandjanin) totalno u banani. Ni zjenice nije imao koliko je bio napusen. Nikad nisam vidjela nekog da tako sporo pise kartu i onda je onako polako, polako provjerava jos jedno 6 puta da vidi dal je sve podatke dobro upisao.

Takodjer sam spoznala da kupovanje kondoma u Tajlandu nikako nije diskretna kupovina. Moj Brazilac i ja osli kupit kondome, a zena na blagajni (na glas i pred punim ducanom): " Oho!! You bam bam tonight??"
Na sto smo mi odgovorili:"No. Always bam bam"
A ona ( sa strahopostovanjem):"OOOOOO!!!"
Od onda se svaki put cerekala (na sav glas) kad god bi nas vidila.
Koja blamaza.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...