Wednesday 4 July 2012

Sanjala Sam...



Frajer je dolazio u Englesku i imao problema s imigracijom. U to se dosjetio i pretvorio se u zmiju. Proplazio je kraj imigracijskog sluzbenika i doso drito pred mene.
"Koji si ti?", pitala sam ja
"Ja sam Frajer."
"Nisi. Ti si zmija."
"Nisam. Frajer sam.", rece on i omota mi se oko ruke.
"Waaaaarghhhhhhh!!!", vristala sam ja i treskala rukom ne bi li se zmija-frajer odmotala.

Zmija-frajer se stisnula jos jace.
Ja sam vristala jos jace.
"Pretvori se u Frajera SAD ako govoris istinu!! Sad!!! Waaaarghhhh!!", skricala sam u agoniji.
"Necu.", rece zmija i zabije mi zube u ruku.


Ne znam da li sam umrla nakon ugriza jer sam se od silnog straha instant probudila okupana znojem. Koji horror.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...