Wednesday 4 July 2012

Pas



Moram priznat da su Brazilci vrlo lijen narod. Lijeniji cak i od Dalmatinaca, a to je stvarno pothvat. Jedino nisu lijeni za dizat gvozdje u teretani i lickat se pred ogledalom. O, ne...za to su uvijek orni. Jos ako kasnije ima kakav dernek...niko im nije ravan. Dernecit mogu 7 dana za redom bez da oka sklope. Ozezi!

Uocila sam tako da Pizdunova susjeda ima nekog smisnog cucka. I pitam ja Pizduna da pita susjedu koja je to pasmina jer mi se digla noga da bas takvog kupim i ja. I Pizdun kaze "Dobro, sunce moje, pitat cu je jos danas."

Sutradan:
"Miki, jesi pitao susjedu kakav je ono pas?"
"Nisam imao vremena, srce, sutra cu."

Preksutra:
"Miki, jesi pitao susjedu kakav je ono vau-bau?"
"Joooj, nisam....dizao sam gvozdje cijeli dan pa nisam stigao. Sutra cu."

Narednih mjesec dana:
"Mikiiiiii, jes....."
"Sutra"

Prekjucer me nazvao sav vazan i nenadjebivo rekao:
"Pitao sam susjedu koji je ono pas!!!!"
"Koji, honey?"
"Shiatsu!!!"
"??????"
"Sta je sad?"
"Miki, ne postoji pas shiatsu, samo shih-tzu"
"Eh, da....taj."

Bog ga blagoslovio lijenog i nepametnog.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...