Tuesday 3 July 2012

London-Kozmeticki Salon



Danas sam dobila inspiraciju da odem holivudski podstucat...erm...mindzu.Osla sam u salon ljepote i podstucavanja.
"Bok, ja bih jedno hollywood podstucavanje mindze."
"Kakvo?", dreknula je djelatnica
"Hollywood", prosaptala sam diskretno
"JEDNO HOLLYWOOD PODSTUCAVANJE MINDZE!!!!", zaderala se ona prema slobodnoj kozmeticarki.

Kozmeticarka me uvela u sobu za tretmane. Zrakom su se sirili miomirisi aromaticnih ulja, na plafonu su visile psihodelicne tkanine, a kozmeticarka je bila obucena u kaftan i imala hippy znakovlje po sebi.
Izgledalo je smirujuce.
Prevarila sam se.
"Skidaj se i SKIDAJ GACE!!!!", naredila je ona na njemackom naglasku.
Skinula sam se i legla na stol za tretman.
Zenska eSeSovka mi je uzela noge, raskrecila ih i jednu zabila visoko sebi u bok, te me pocela maljat voskom.
Izgledala sam ko zaba prije nego sto je krvolocni osmogodisnjaci seciraju na satu biologije.
Pocela je cupat.
Primjetila sam da nije nimalo njezna za razliku od recimo....brazilskih cupacica mindzi. Htjela sam arlaukat, al me bilo strah da me ne likvidira voskom.
Ona je bila slijepa na moje muke i nabacila je casku. Dok su mi noge jos bile u zraku, divanila mi je o benefitima energizirane vode i kako bi mi bilo dobro da odem na sat JOGA disanja. Ne bi rec da sam prestala disat. Oli ona ne vidi da sam ja narodski covjek s Balkana koji ne kupuje te new age fore.
Odjednom mi je pocela ceprkat po guzici. Malo sam se ukocila.
Zenski Hitler je odmah primjetio moje ukocenje: "Ah, zooo...jaaaaaa!!! Volim bit pedantna i pocistit SVE kad radim posao".
S tim rijecima je potegla vosak, a ja sam htjela vristat.
Nisam ni znala da imam dlake tamo.
Al sam mogla znat da ce Njemica bit pedantna. Pogledala sam prema dolje. Nigdje ni jednog jedinog dlakavog batrljka.

"Jaaaaaa!!!! Are ju hepiiii? Jaaaa? Zo, dodji opet za 3 do 4 tjedna, jaaaa??? I ne zaboravi, JOGA DISANJE! Javol!"

Tu noc sam sanjala ljepotno inspirirane snove:
Guzi (prijateljica iz skolskih dana) je, naime, dosla kod mene da mi farba kosu ne bi li ja ustedila na skupim londonskim salonskim cijenama. Dodjipala je natovarena raznoraznim kantama i BACVAMA boje, kemikalijama, regeneratorima i ostalim. Za oko mi je posebno upala bacva od circa 500 litara s ljubicastim sadrzajem i slikom borovnica na njoj.
"Guzi, sta je ovo?", prestraseno sam pitala.
"Ljubicasta boja za kosu. Specijalno iz Japana."

"Specijalno iz Japana, kazes? To mora da je skupo", nastavila sam ja dalje.
"Nije. SAMO Ł650", rekla je Guzi ravnodusno.
"Imam ja jos takvih bacvi boja kod kuce", nastavila je u revijalnom tonu ona.
"A jel? A jel valjaju ista te boje?"
"Ma iste so ko i obicne, vrag ih odnija", rekla je Guzi, al se i dalje nije uzbudjivala oko cijene.

Pocela me maljat. Sa strahom sam vidjela da stavlja zarko crvene boje na moju kosu. Potom je, shock horror, posegnula i u ljubicastu bacvu sa slikom borovnica. Krvi ti Isusove, izgledat cu ko strasilo. I zasto me malja skupom bojom iz Japana???? Waaaarghhhh!!!!
A da ja njoj ponudim nesto novaca za farbanje? Ipak mi je prijateljica.
"Xiola, dat cu ti nesto novaca za trud. Kolko bi bilo u redu?"
"Ł850 je OK", rekla je Xiola ravnodusno.
Momentalno mi se sledila krv u zilama.
Odakle mi tolike pare????
Boga ti Jokinog, zena nije normalna.

"OK.", cula sam se kako izgovaram.

Nakon jos jedno po ure, Xiola je najavila da je zavrsila s farbanjem moje kose. Primjetila sam da mi nije kosu ni oprala ni osusila. Rekla je da ce mi naplatit SAMO Ł800 jer mi nema vremena prat grivu.
Dala sam joj novac, a Xiola je pokupila svoje bacve i kante i odleprsala u nepoznatom smjeru.

Iako sam bila u svojoj kuci (koja se odjednom nasla u sredistu grada), izisla sam van i odlucila uzet taxi kuci. (????)
Imala sam srece i taxi nasla u roku odmah.
"Bok, mozete me odvest kuci?", pitala sam vozaca ulazeci u taxi.
"Naravno."
"Tokyo, molim. Kolko ce to bit?"
"Ł850", rekao je vozac, "A ako idete samo do Marrakecha, onda Ł500".

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...