Wednesday 4 July 2012

Cleopatra: Ucimo Povijest kroz Film



Taman sam odgledala prvi dio Cleopatre i krenula stavit drugi dio u DVD masinu kadli na vrata bane Cimer. U pijanom stanju. Ne znam kako se dovukao do kuce, al cim je nogom krocio u stan, ustanovio je da ne moze vise hodat te je poceo plazit po podu.
Nekad je, doduse, samo lezao na tlu i ispustao neandertalne zvukove.

"Majmune, hoces da te stavim u krevet?", pitala sam ja
"Neeeeeeeeeee...........hmpf.....erghaahhhh.....UMIIIIIREEEEEM...."

Pustila sam ga da uziva u svom malom pijanom carstvu i nastavila gledat film. Nakon nekog vremena se malo otrijeznio te doplazio do kauca i plenuo guzicom do mene.
"Mm....jel ovo tek pocinje?"
"Ne. Ovo je pocetak drugog dijela.", rekoh
"Ja sam mislio da je pocetak prvog."
"Krivo si mislio."

Sad moram rec da moj Cimer svasta zna o svemu, a pogotovo o filmovima i svijetu jet-seta. Zna i o povijesti iako je jednom davno prekinuo studije ne bi li se mogao skoncentrirat na igranje PlayStationa, preciznije Tomb Raidera s Larom Croft. Ja ne znam. Nikad nisam bas akademski briljirala (osim u umjetnosti i stranim jezicima).
Tako sam ga pocela ispitivat svasta.
"Ej, a jel ovo istinita prica? Mislim...da li se Cleopatra stvarno prcala s Cezarom pa su imali sina, a kasnije s Marc Anthonyjem, a?"
"Je, istina je. Prcali su se.", rekao je vazno on
"I imali su sina?"
"Jesu valjda ako tako kaze film."
.
.
.
"Ej, a koji je kurac bio Marc Anthony?", pitao je sad on mene
"On je bio Cezar", rekla sam ja glupavo
"Kakav Cezar, Bog ti pomogo.... Mislis valjda, imperator?"
"Da, to."
"Ja sam mislio da je bio general."
"Hmmm...da, mozda je bio general. Ne znam.....Ako je bio Imperator, onda nije dugo bio. Mislim da su ga ubili. Al nisam sigurna."
"Aha"
.
.
.
"BOGA TI JOKINOG!!!!", uskliknuo je Cimer
"Waaargh...sta?"
"Koji je ovo kurac? Ko je u devetom stoljecu ikad izrekao rijeci "PERHAPS ANOTHER TIME"?
"U devetom stoljecu????????"
"Pa da....kad je ovo bilo???"
"Pa ne znam...al mislim da nije u devetom."
"Pa jel bilo prije ili poslije Boga?"
"Kojeg Boga?"
"Pa Boga!!!!"
"Isusa?"
"Valjda."
"Pa....ovaj....prije....al cek...sta nisu njega Rimljani ubili? A ovdje su isto Rimljani.....erm....mozda je bilo prije, a mozda i poslije Boga...al ne znam bas da je bilo deveto stoljece.", rekla sam ja mudro
.
.
.
"Nu, ko je ovo?", ispitivala sam ja dalje.
"Roddy McDowell"
"A sta nije on ono umro?"
"Je" (i onda znacajnije) "Od AIDSa.......PEDERCINA!!!!"
"Issa ti, kako tako o svojim ljudima govoris?????"
"Ma ide mi na zivce njegov malesni pederluk"
.
.
.
"Jel ono Cleopatra umrla kad ju je ujela kobra?", pitao je cimer
"Je. Samoubila se kobrom iako nova istrazivanja pokazuju da su je ubili pa kasnije slozili samoubojstvo s kobrom."
"Kakva nova istrazivanja?"
"Pa citala sam....ovaj.....hmmm"
.
.
.
"Boga ti, sta ovo ima na sebi???? KAKVA je ovo ZELENA haljina???? Issa ti."
"Nije to nista, u prvom dijelu je imala crvenu haljinu s crvenim tajicama ispod. Ko da su Egipcani nosili tajice. Pa ne znaju oni sta je aerobik", zakljucila sam ja maltene ko da sam cijeli zivot okopavala egipatske okopine
.
.
.
"Bezveze mi je ovaj Richard Burton. Ne znam koji se kurac isla prcat s njim kad je ona ljepsa", nastavila sam dalje
"Da, ruzan je. Ojebina stara.....a nije ni ona nesto. Mislim....cudna je Elizabeth Taylor...izgleda nadnaravno lijepo i nadnaravno ruzno u isto vrijeme. Jer...budimo realni...nikad nije bila najmrsavija od ljudi."

Mislim da je film bio izuzetno poucan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...