Wednesday 4 July 2012

Kad Sam Bila Klinka (Zato Jer Ste Pitali)...



Bila sam zaludjena karateom, kung fuom i nekim borilackim vjestinama o kojim pojma nisam imala, naravno. Nisam nista znala o tome ni otprilike, al glavno da sam obozavala Bruce Leeja...to sam zapravo pokupila od bratica. Imo on poster od Bruce Lee na zidu, pa kao idem i ja. I onda smo satima sjedili i raspravljali o lomljenju cigli i drveca jednim potezom ruke i o crnim, plavim i zutim pojasevima i kako mozes ubit nekog jednim prstom ako znas to i to. A ni ja ni on nikad nismo ni vidili ijednu borilacku vjestinu, a kamoli prakticirali....samo smo divanili i izmisljali onako iz glave. Nekad smo se i borili s djecom iz susjedstva....al isto onako otprilike i neznajuci ista.

Kad nismo borilickovjestarili, citali smo stripove. Ne bilo kakve, nego samo hardcore....Kapetan Miki, Blek Stena, Alan Ford, Zagor i to...
Ja sam jos citala i Politikin Zabavnik, al to sam skrivala od bratica jer je on mislio da je Politikin za curice, a ne za prave frajere (ja sam se isto, iako zensko, brojila pod "pravog frajera").

Bio mi je i debeli gust otic kod bake i onda na njenoj terasi "ugrijat" vodu u onom velikom ogromnom lavoru...ma sta lavoru...bacvi, koritu, kak li se to vec zove....i onda se banjat i brckat unutra cijeli dan na terasi in complete view of svih njenih susjeda (u kupacim gacam naravno da ne bi bilo...)

Najveci gust mi je bio odlazit kod neke klinke cija je mama bila stjuardesa. Ona je imala najbolju selekciju Barbika i odjece i aksesoara u blizoj i siroj okolici.
Znali smo isto imat i Barbie revije ispred zgrade. Svaka klinka svoju Barbiku, outfit i onda setaj Barbike gore i dolje po dekici i tako satima. Sve dok ti se mama ne zadrekne s prozora "MAAARISIIIIIII, ruuuuuuuuuuucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak"

Jednom smo frendica i ja nasle nocanik. Ono...pravi novcanik.
I bilo je 5 dinara unutra. 5, jebote!!! Nama je to bilo cijelo bogatstvo. Unutra nije bilo ni licne ni nista, samo 5 dinara. U novcanici!!! Ne u kovanicama.
Eh i mi smo se ko prave pionirke uputile u POLICIJSKU STANICU u nadi da cemo ujedinit novcanik s vlasnikom.
Kad smo dosli u milicijsku, cika milicioneri su nas pohvalili, (nakon sto su se dobro nasmijali) i rekli da odemo s tim novcem kupit sladoled.
Dobile smo ravno jednu kuglicu svaka.
(kugla je bila 2.5 dinara)

Jednom sam isla na more u Crikvenicu (jel se tako pise?) s vrticem i samo se sjecam da sam se pokakala u gace.

Kad sam bila malo "odraslija" citala sam Jackie Collins, iako nisam znala o cemu ona prica kad je opisivala sve one silne jebaze. I Ephraim Kishona. Ne sjecam se jesam li ista razumjela.

Bila sam zaludjena komunizmom, pionirstvom, omladinstvom i Titom i citala sam pripovijetke iz njegovog djetinjstva.
To mi je bilo zaaaaaaaaaakoooooooon.
Mislila sam da smo svi jednaki, al mi nikad nije bilo jasno kako to da Nikolina koja je sjedila iza mene moze ic u Ameriku u Disneyland, a ja ne. I kako ona ima mirisljave olovke, a ja ne.
Kad je Tito bio u bolnici, ja sam mu pisala pisma i crteze slala. Zanima me da li ih je ikad procitao.
Moja romansa s komunizmom je prestala tocno onog trenutka kad je drug Tito umro, ja zatulila ko ponoc i vukodlak, a tata i mama me pogledali s NEVJERICOM u ocima. Mislim da nisu ni znali da su imali malog komunistu u kuci.

Potajno sam "citala" i Start. Kazem "citala" jer sam zapravo samo buljila u gole tetke jer mi je to bilo totalno fascinirajuce.
Najveci sok mi je bio kad sam na Startovoj duplerici vidila susjedu Darinku, golu ko od majke rodjenu.
Naravno da je o tome cijelo susjedstvo razglabalo slijedecih par godina.
A Darinku je sigurno bolio kurac i sigurno se kasnije ozenila za nekog nogometasa.
Jos veci gust mi je bio kad bi otisli kod maminog ujca jer je njegov sin imao kolekciju Playboya (AMERICKIH!!!!) u sobi za klavir i muziku (bili su bogati, jebi ga).
Onda bih se ja uvukla tamo dok su odrasli pricali u dnevnom boravku i jednom rukom lupala po klaviru (kao da me ne otkriju da gledam gole tete) a drugom listala Playboy.

Mene je kad sam imala kojih 10 godina zanimao susjed Marco. Rodil se u Svicarskoj, molim lijepo.
Najsretnija sam bila kad se moja mama sprijateljila s njegovom i kad su se pocele zvat na kavice i trac partije.
Ja sam mamu naravno pratila na SVAKU od tih kavica.
Napirlitana i naspricana onim smradom od parfema "Crna macka"
Marco me naravno nije jebao ni pol posto jer su ga zanimale starije trebe Suncica i Vlasta iz 7og a!!!!
Ipak, jednom mi je posudio svoje stripove. Hvala ti, Marco!

Zivotinjsko carstvo mi je isto bilo super (a inace ne volim cokoladu...mislim...pojedem, al mi je isto ko da jedem spinat ili blitvu...nije mi neki gust), uglavnom zbog slikica. Nikad nisi znao koju ces zivinu dobit. Mrak.
Skupljala sam i Sarah Kay, a buraz je skupljao nogometase. Drugi buraz nije skupljao nista.
Ja i prvi buraz nikad nismo uspjeli ispunit album, mamicu im.
Eh... buraz je jos imo pikule ilitiga franje.
I meni su bile super zanimljive te pikule. Onda kad je buraz bio vani ili tako negdje, ja bi fino usla u njegovu sobu i igrala se njegovim pikulama. Al posto sam ja ipak zensko, ja sam imala neku igru koju sam sama izmislila "Umjetnicka Gimnastika Pikulama".
Pravila su bila turbo komplicirana.
I dan danas vjerujem da sam ja bila jedino dijete na svijetu koje je igralo tu igru.

Eto...brijem da se nisam bas previse opametila od tih dana.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...