Saturday 7 July 2012

Ljepotica I Zvijer



Guzijola je pozvonila na vrata. Pomislila sam: "E, nes majci vise ulazit bez bajadera i ostalog haraca." te odskrinula vrata samo mrvicu.
"Jes donijela?", upitala sam gromoglasno.
"Jesam.", cijuknula je Guzijola i pokazala na bajadere i 'rvatski Plejboj.
"Onda unidji.", rekla sam velikodusno, odskrinula vrata da nju propustim te prstima spretno izvadila harac iz njene kese.

Kako je ona unisla, tako je odmah pocela zanovijetat da je gladna. Nije me bilo briga jer sam Gruzijcu iz frizidera cijeli dan krala gruzijski krumpir te ga potajice krkala. Bila sam sita. Ko vuk. Mislim, ko vuk kad ovca ostane cijela, jel. Pocela sam pregledavat Plejboj. Htjela sam vidjet hrvatske golisave picke kako pokazuju mindzu pa da mogu Brusu nabijat na nos kako su Hrvatice zgodne, ali avaj, na duplerici se namjestila nekakva Grazi.
"Hmmm....meni ovo ime pari brazilsko", rekla sam Guzijoli i pokazala joj raskrecenu Grazi kako gola jamiva teglu s cokoladom. Na sebi je imala roze natikace i nista drugo. Grazi, ne Guzijola. Guzijola ne bi ni mrtva na sebe natandrcila roze natikace.
"Hrmpf", rekla je Guzijola i zakruljila zelucom. Jos je rekla:"Gladna sam, ajmo."
Ignorirala sam je i pocela citat o Grazi. "Bla bla bla....Grazi iz Brazila....", pisalo je.
"Aha! Znala sam. Na hrvatskoj duplerici se kocoperi Brazilka. Kako cu sad Brusu vadit mast da su Hrvatice zgodne?"
Guzijola se nije obazirala na moje jade. Iz kese je izvadila Cadbury's Mini Eggs i pocela krkat.
"Os i ti?", ponudila me.
Jamila sam jedno jaje i bjesomucno pocela listat Plejboj u nadi da cu nac hrvatsku mindzu.
Par stranica ispred Grazi kocoperila se Andrea. Iz Zagreba. Imala je obrijanu mindzu i kratak vrat. Slike su bile takve da sam odmah pomislila kako sam je ja mogla bolje ovjekovjecit.
"Hmmm...ova mi se ne svidja."
Par listova poslije, naisla sam na i kocoperne golisave Amerikanke na snijegu. Imale su dobre sise.
"Nu, Guzijola, rec cu Brusu da su ovo Hrvatice. Sta on zna....", pocela sam.
"O, Bog te obnevidio, ajmo krkat vise. Umrijet cu od gladi.", dreknula je Guzijola.

Putem do jeftinog tajlandskog restorana, Guzijola je zanovijetala kako joj je hladno.
"Sta mislis, imaju li grijanje u restoranu?", upitala je Guzi.
"Aham. Tajlandjani su navikli na tropske temperature. Umrli bi da nema grijanja.", odgovorila sam mudro.
Potom smo unisli u restoran i bili obavijeni grijanjem te tajlandskim miomirisima.
Ugnijezdile smo se na stolice, porucile meni te narucile koktele, chiketinu satay, chiketinu stir fry te chiketinu green curry.
Tema veceri bila je chiketina.

Cekajuci chiketinu te srcuci koktele, pogled mi ja pao na stol do nas. Tamo je sjedila plavokosa dugokosa engleska ljepotica te njen siljasti dezmekasti decko. Momentalno mi je bilo zlo te sam Guzi munula nogom u cjevanicu.
"Nu,", prosiktala sam:"Nu ovih!"
"Sta? Sta? A?", uzbudila se Guzi.
"Pa sta ova radi s njim? Oli je slijepa?"
"Paaaaa....mozda je duhovit.", rekla je Guzijola.
Naculila sam uho. Nije bio duhovit. I ne samo da nije bio duhovit nego je imao sirovinski naglasak.
"Nije.", reko ja Guzijoli.
"Paaaaaaa....mozda ima para.", ponovo ce Guzijola.
"Buahauahuahua...nemoj me nasmijavat... Da ima para ne bi je odveo u jeftini tajlandski restoran."
Guzijola vise nije znala sta da kaze.
U to je Ljepotica primila Zvijer za ruku. Malo sam se zagrcnula.
"Eeeeeuuuw. Povracat cu." rekla sam Guzijoli.
Guzijola se isto zabezeknula. Potom smo pocele odgonetavat kakav kurac krasi Zvijer. Zakljucile smo da ima takozvani "klobuk kurac"....dugacak, tanak i siljast s vecim klobukom nego glavninom uda. Khm.
Nakon toga mi vise nije bilo do hrane.
"Ja ne mogu vise.", rekla sam i gurnula chiketinu prema sredini stola.
"Ne mogu ni ja.", rekla je Guzijola i gurnula svoju.

Platile smo racun i izasle u hladnu noc.
"Ja mislim da bi Ljepotica skocila na Brusa od dragosti da ga vidi. On bi bio njen Zvijerospasitelj.", rekla sam za kraj.
"A ko bi tebe spasio od neimanja Brusa, a?", zabiberila mi je Guzijola i osla prema metro stanici.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...