Saturday 7 July 2012

Indija-Zadnji Dan



"Danas nam je zadnja noc u Indiji", naglasila je Krava opcepoznatu cinjenicu.
"Ima da tulumarimo samo tako", rekoh ja razvlaceci prnje u koje sam se mislila obuc.

Iskopala sam dugacku suknju od teske svile optocenu draguljima i inim svjetlucavim stvarima. Izgledala sam (to sama sebi) ko princeza iz Rajahstana.
"Nu, ja cu ovo.", rekoh Kravi.
Krava je obukla zutu haljinu koja se sljokicarila na kvadrat.
Prema tulumu smo krenule pjesice. Dugacke halje nam se vukose po podu i kupise crvenu indijsku prasinu.
Nismo vise izgledale ko princeze, nego ko prasnjava sirocad.

Tulum je bio u punom jeku. Trance se orio, more se sljastilo na mjesecini, a Krava i ja smo pile coktaile. I pile. I pile. Pa onda jos malo.
Nedugo zatim bile smo blago pripite. Ja nesto blaze nego Krava koja se uspjela strmopizdit sa sofe na kojoj je sjedila. To znaci da je bila prilicno pripita.
Neki bi rekli, mrtva pijana.

Doduse, uskoro se pokazalo da su neki toliko ugrozeni da ih ni dvije pijane rospije u sljastecim prasnjavim haljinama ne mogu omest od njihovih erotskih nauma.
Tako nam se ubrzo priblizio Shlomo. Krava nije bila u stanju govorit, pa je taj zadatak pao na mene.
"Bok, ja sam Shlomo. Iz Izraela.", rekao je Shlomo i unio mi se u lice.
Primjetila sam da su mu prsa krasile dugacke crne malje. Pitala sam se dal je dlakav i po ledjima.
"Bok. Ja sam Marisi. Iz 'Rvacke. Na privremenom radu u Ujedinjenom Kraljevstvu, grad London."
"Bla bla bla", rekao je Shlomo.
"Bla bla bla", rekla sam ja.
Dugacke crne dlake s razdreljnih mu prsa su i dalje gledale u mene.
"Bla bla bla", blebetao je Shlomo.
Nisam se mogla skoncentrirat. Nisam znala dal je to od pijanosti ili od maljavih dlaka.
"Gdje ste odsjele?", nije se dao Shlomo.
"Vagator Beach", rekoh ja, onako generalno.
"A u kojim bungalowima?"
"Molim?"
"Gdje u Vagatoru?", bio je uporan Shlomo.
Nasmijala sam mu se u lice. Nije valjda mislio da sam toliko luda da cu mu odat GDJE smo tocno odsjele.
"Nema veze. Naci cu ja vas. Ovdje svi znaju svakoga.", rekao je Shlomo.
Nisam ga vise slusala.

Ubrzo je pukla zora i Krava i ja smo se odvukle kuci. Za manje od 10 sati ide nam avion.
"Slusaj, ajmo mi odgundit par sati prije leta.", rekoh joj ja i legnem u krevet.
Iz sna me probudilo bjesomucno kucanje po vratima.
"Marisi!!! Kravo!!!"
"De, ti otvori.", rekla sam Kravi i okrenula se na drugu stranu.
Krava je ocito jos bila u fazi pijanog ludila jer nam je sekund poslije toga u sobu uletio-Shlomo.
"Erm....", pogledavale smo se Krava i ja u cudu.
"Ko je to?", upitno me gledala Krava dok se Shlomo ugnijezdio posred naseg kreveta.
"Erm...ovo je Shlomo. Upoznali smo se dok si ti pijana balansirala na sofi i bila izvan sebe.", rekoh ja.
"Jesam li ti rekao da cu vas nac!", pobjedonosno je izjavio Shlomo i poceo verglat epske popijevke o mojoj i Kravinoj ljepoti.
"Znas Shlomo, nama uskoro ide avion...", pokusala sam ja takticno.
"Nema veze. Posjetit cu ja vas i u Londonu.", radosno ce on.
"Shlomo, mi moramo odgundit par sati.", ne dadoh se ja.
"Nema veze. Krevet je dovoljno sirok za troje. Pridruzit cu vam se.", nasmijesio se Shlomo.
"Shlomo, ja imam decka. Ima i Krava."
"Nema veze. Meni ne smeta."
"Shlomo, mars u tri pi**e materine", rekoh na poslijetku ja i izgurah ga silom iz bungalowa te zakljucah vrata.

"Erm...sta si ono rekla, ko je to?", upitala je Krava opet jos uvijek u debelom pijanom ludilu.
"Nema veze, idi lec."


Na aerodrom smo stigle na vrijeme, a let je bio nadasve ugodan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...