Saturday 7 July 2012

Indija-Amerikanci



Krava Ljepote i ja smo odlucile dernecit.
Na dernek su naz vozili Tibetanski Bog Jahanja i Konja te njegov prijatelj iz Njemacke. Na motorima. Onim istim na kojim sam prije par dana strmopizdila nogu.
Tibetanac je odjednom skrenuo u nepoznatom smjeru i meni dobacio kao objasnjenje: "Moram uzet jaknu".
Nasli smo se isprid kuce. Bila sam malo zbunjena pa sam nogom stala ceprkat po pijesku ko Fernando nekidan.
Tibetanac se nije dao zbunit nego je rekao: "Os mi vidit sobu?"
"Ocu."
Unisli smo u sobu. Tamo me docekala orgijastika ljubicastog svjetla i zivotinjskih uzoraka. Bio je to fukodrom.
"Erm...pozurimo na dernek. Krava me ceka.", dobacila sam Tibetancu i uzurbano izisla iz sobe.
Tibetanac je bio razocaran, al je upalio motor.

Krava je vec sjedila za sankom i debelo srkala koktel kroz slamku.
Cim su Tibetanac i Njemac zamakli na plesni podij, dosla su nam dva Amerikanca: "Whoooooaaaaaaaaaa, MAAAAAAAN!!!! Whoooooaaaaaa!!! Look at this place, whoaaaaaaaaa!!!! Man, my head is explooodiiiing, whoaaaaaaa!!! Whoaaaa, vidi ove tamo kako puse cudnovate trave. Whoooaaa, na otvorenom! Whoaaaaa!!!!"
Gledale smo ih u cudu.
"Jel, oklen ste vi?" upitasmo ih konacno.
"jU eS ej", rekose Ameri u unisonu.
"khmm....primjetili smo to vec, al OKLEN?", naglasila sam zadnju rijec.
"eL ej! Prvi put u Indiji.", rekose oni ponosno i jos dodase: "Oklen ste vi?"
"Rvatska i Nizozemska", rekosmo nas dvije.
"OOOOOH, YEAAAAAHHH! Yeaah, maaaaan!": nepotrebno se uzbudise Amerikanci.
I jos: "Croatia, maaaan....Sve Miss World i Miss Universe su od tamo. Yeah!"
Mentalno sam iskopala sve Miss Hrvatske u zadnjih par godina i zakljucila da nijedna nije postala MIss World/Universe/Stagod. Tko zna na koju zemlju Ameri misle.
Nisam ih, doduse, htjela ispravit.

Odjednom, jednom od Amerikanaca je pogled pao na nase plasticne boce s vodom koje smo svugdje vukle sa sobom...
"What's that man?"
"Voda."
"Vi pijete vodu iz boce?"
"Aha. A ti ne?"
"Ne."
Potom mu je sinulo:"A zato ja imam proljev vec 4 dana!"
Krava i ja smo se samo sutke pogledale.

Jos su nas pitali: "A sta vi slusate u Hrvatskoj i Nizozemskoj?"
"50 Centi."
"Whoooooaaaaaa, reallyyyyy??? Whoaaaaaa! Vidis kako je on svjecki popularan. Whoaaaaa, ko bi reko.

Malo kasnije: "Ocetel' plesat s nama?"
"Erm...", neckale smo se Krava i ja.
"Ma ajd, ajd.", navaljivali su Ameri iz jU eS ej, eL ej.
"Ajd dobro.", rekosmo konacno nas dvije

Moj Amer mi se unio u nos i reko: "Jel, jel dolazis cesto ovdje?"
"!!!!!!!"
"Pa jel dolazis?"
"Sta? U Curlies (klub) ili Indiju?"
"Paaaaa....", rekao je on shvativsi apsurdnost svog pitanja.
Ja sam iskoristila priliku, zgrabila Kravu i rekla: "Mi moramo ic. Bilo nam je drago."

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...