Saturday 7 July 2012

Indija-Indijci Bi Da Se Zhene



I taj dan, kao uostalom svaki dan, Krava Ljepote i ja imale smo bjesomucan raspored dana: ayurvedska masaza, rucak, izlezavanje na plazi.
Cim su nas Indijke dobro izmasirale i nauljile, osle smo platit klincu koji je radio na blagajni.
"Oklen si ti?", konacno sam ga upitala.
"Iz Kerale.", odgovorio je mali na blagajni.
"Kolko imas godina?", pitah dalje ja.
"19"
"A jes li ozenjen?"
Mali s blagajne je zacrvenio i tiho reko:"Jok."
"A jel imas curu?"
"Jok."
"A zasto?"
Ocito sam pitala pitanje previse jer je potom mali s blagajne skroz zacrvenio i otiso u nepoznatom smjeru.

Na plazi nas je docekao Fernando, mali od lezaljki i donosenja ica i pica.
"Bok, Fernando!", rekle smo Krava Ljepote i ja u unisonu i skinule se u kupace kostime.
"Bok.", rekao je Fernando i slozio lezaljke.
Potom je rekao: "Jel te mogu nesto pitat?"
"Pitaj." reko ja.
"Jel ti farbas kosu?", pitao je Fernando i dotakao uvojak moje plavo ofarbane kose.
"Ne! To joj je prirodno.", zakrestala je Krava odjednom.
"Lazes.", rekao je Fernando.
"Erm...pa prirodno, samo malo svjetlije.", slagala sam ja.

Krava i ja smo se ugnijezdile na lezaljke i u ruke uzele trash-novele za citanje.
Fernando nije pokazivao znakove odlazenja te je stajao i nogom pomalo nervozno cepusao pjesak.
Bilo je ocito da smo mu nas dvije dogadjaj dana.
Odjednom je progovorio: "Treba mi engleska cura."
Krava ga je presjekla:"Mi nismo Engleskinje."
Kad je Fernando zamakao na dovoljnu udaljenost, Krava se okrenula prema meni i razocarano rekla: "Pa ne izgledamo valjda ko Engleskinje, a?"

Potom su nam prisli Spanjolac i Francuz: "Bok, sta radite veceras?"
Pomislila sam kako ovi ne ubijaju vrijeme, a Krava je rekla: "Idemo van. S PRIJATELJIMA."
"S prijateljima, huh?", snuzdeno su ponovili.
"Da!", rekla je Krava i ponovo se zadubila u trash-novelu.
"Vi ste studentice?", nije se dao Francuz.
Htjela sam ga poljubit usred cela, al me Krava uto povukla prema moru i rekla: "Jebo, sto su svi dosadni danas."

Francuz i Spanjolac ostali su na obali, a u daljini se nazirao Fernando kako nogom ceprka po pijesku.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...