Wednesday 4 July 2012

Keanu Toca Noge



Prehladjena sam ko konj.
Mislim da je to Gruzijola donijela seoske mikrobe iz svoje Pripizdine.
Naime, ona je i prosli vikend odlucila provest u Metropoli.
Uzurbano sam spremala stan ne bi li izbjegla ponovno kritiziranje istog, al Guzijola se nije dala i cim je usla, napomenula je da joj je drago sto je opet u mojoj kutiji sibica.
Ona ocito zivi u dvorcu kad joj je trosobni stan kutija sibica.
"Ko te jebe, Gruzijola. Ja sam zona jedan, a ti si zona Pripizdina I Po.", pomislila sam utuceno.

Napokon smo krenule krkat.
Dok sam ja mislila o hrani, Guzijola je mislila o dizajnu. Nisam nasla drugo objasnjenje za njezino "N'te Boze....Vidi ovijeh ovdje stolica...to su xy stolice. Mogli bi ovdje krkat." I tako je i bilo. Zavrsile smo u restoranu s xy stolicama. Restoran je posluzivao posh hamburgere. Narucili smo hamburgere, krumpirice i milk shake.
Primjetila sam da su u restoranu sami muskarci. Ocito da hamburger hrana probudjuje neki praiskonski "Ja Tarzan, Ti Dzejn" poriv u njima pa su se svi sjatili. Gruzijola je za to vrijeme dozivljavala orgazme nad stolicama.

Cim je dosla hrana, uvidjela sam da ni Gruzijola ni ja ne znamo jest.
Ja sam prvo hamburger uvatila prstom, al me Gruzijola presjekla u zalogaju i prosiktala:"Nu, onaj iza tebe krce vilicom i nozem".
Ispustila sam hranu ne bi rec da je bomba unutra. Malo smo se okretale ("diskretno") i primjetile da svi koriste bestek. I kako ide ona poslovica, Kud svi, tu i mali Mujo, uvatile se i nas dvi besteka. To je bila kardinalna greska jer smo u roku odmah iskasapile cijeli hamburger.
Tu i tamo smo nesto uspjele ubacit u usta.
Kasnije smo otkopcavale hlace i uzurbano disale od prejedanja.

Doslo je i vrijeme za film.
Napomenula sam Gruzijoli da imam omiljena sjedala u kinu i da moramo trkat ne bi li dobili "moja" sjedala. Ona se preplasila i nije se usudila proturjecit iako su njena omiljena sjedala u zadnjem redu kina.
Oboruzale smo se slatko-slanim kokicama i gumenim bombonima.
Keanu na platnu je poceo divanit, zasukavat rukave i tocat noge u lavoru.
Guzijola i ja smo se pocele meskoljit. "Constantine", naime, nije dobar film.

Po zavrsetku filma sam primjetila da je Guzijola bolje obucena nego inace iako je na papcima imala ravne tenisice umjesto chic peta.
Komplimentirala sam joj jaknu (Marc Jacobs imitacija, umjesto istinskog nepatvorenog Marc Jacobsa), a ona se onda okurazila te pocela divanit o tome kako ona sav shopping obavlja na internetu. Momentalno sam dobila glavobolju i odlucila se nesebicno ponudit i napravit dobro djelo.
"Guzijola, oces da ja shoppingiram za tebe?", prozborila sam blazeno
"Mislis...kao personalni shopper...?", rece Guzijola
"Da, upravo tako...Mogla bi ti dat makeover, znas", sama sam sebi cestitala nad vlastitom dobrotom i nesebicnosti.
"Imisusovo ti!!!", presjekla me Guzijola.
Mogla sam samo zakljucit da ne zna sta je za nju dobro.

Kasnije smo, u mrklom mraku moje sobe, odlucile trkat maraton slijedece godine. Za dobrotvornu organizaciju.
"Guzijola, ja ocu trkat za rak sise ili za djecu", rekoh
"Nemoj za rak sise, taj je najeksponiraniji i imaju najvise novaca. Trebale bi trkat za generalni rak."
"Dobro ajde....trkat cemo za generalni rak ili za djecu"
Kasnije je Gruzijola nasla neku organizaciju za losu djecu.
"Gruzijola, kakvu si to organizaciju nasla? Ovo je organizacija za teenage hahare. Ja se njih bojim. Nadji neku miroljubivu djecu za koju mozemo trkat."
Gruzijola se smijala i ignorirala me.
Kasnije sam vlastitim snagama nasla UNICEF.
Ja cu trkat za njih ili generalni rak, a Gruzijola more trkat za teenage hahare. A kad je negdje oblete i orobe, bolje bi joj bilo da ne dolazi meni plakat.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...