Saturday 7 July 2012

Jorgan



Nema mi nista bolje nego zavuc se ispod jorgana i onda tamo gundit, premisljat, stvarat i slicno.
Ponekad se usuljam u sobu usred dana, zavucem ispod jorgana i samo BUDEM.
Onda Brus udje u sobu da me trazi i pita: "Sta radis?", a ja kazem: "Jorganishem!"
On onda zakoluta okom i ode van iz sobe.

Imam neke blesave misli u glavi tipa...ako padne atomska bomba, a ja sam izvan jorgana umrijet cu u strasnim mukama, al ako padne dok ja JORGANISHEM, onda cu umrijet sretno. Ili mozda cak i necu umrijet. Ako me ugrize morski pas, a ja sam u jorganu, morski ce samo njezno gricnut jorgan, a na zubima ce mu ostat jedno perce. Ako, pak, nisam umotana, morski ce me prepolovit napola. I tako dalje. I tako blize.

misao: iako morski psi ne obitavaju u mojoj sobi i ne znam kako bi me ugrizli, nikad se ne zna.

Brus mi je reko nekidan da mi pri preseljenju u Brazil nece trebat jorgan. Ne zna on da vec radim planove za prekooceanski prijevoz istog.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...