Friday 6 July 2012

Jopet Dernek!



Nakon dvije noci provedene u Londonu, Brus se okrenija na madracu i reko:"Nu, nesto sam si iscasio rame."
"A jel", reko ja,"To bice ti i Guzijola imate losa ramena"
"Nije bona, nego ti ne valja madrac. I ko je Guzijola?"
"Guzijola Blu. A madrac je dobar. Vasa ramena nisu.", zakljucih mudro.

"I uostalom, dizi se. Sad cemo ic na londonski dernek. Tvoj prvi. Moj dvijetisuceiprvi.", napomenula sam dalje.
"Bog te mazo, ko je vidija nediljom ujutro ic dernecit. Mi u Brazilu..."
"Sad si u Londonu. Dizi se.", prekinuh ga grubo, "I ne zaboravi natandrcit suncane naocale"
"Ujmocaisinaiduvasvetoga...suncane naocale na dernek nosit"
"Ne zugaj nego natandrcuj!"

Stajali smo tako u stanu Brus, Cimer, Gruzijac, Krava Ljepote i ja i cekali ModnogFotografa da nas pokupi u svom pimpmobilu i odveze u bespuca Shoreditcha.
Docim smo usli u dernek-hram (u 12 podne), Brus se razletija okolo ko uragan, razgledavo i skljoco novom Nikon kamerom ko japanski turisti ispred Eiffelovog Tornja u Parizu.
"Bog te obnevidija, Marisi, ja sam dernecio u Majamiju, Las Vegasu, Nju Jorku, Australiji i nigdje, ali nigdje nije bilo ko ovdin....sve je voda i sve je dosadno naprama ovom.", reka je Brus
"A e, jesam li ti rekla."
Malo kasnije...
"Bog te obnevidija, Marisi, u drugim gradovima ljudi se prave da im je zabavno, al ovdje im je stvarno zabavno."
"A e, jesam li ti rekla."
Jos kasnije...
"Bog te obnevidija, Marisi, nu koji karakteri ovdje...sve nesto individualno ...vamo tamo..."
"A e."
Najkasnije...
"Bog te obnevidija, Marisi, svi su izvan glave..."
"Ma Bog tebe obnevidija, suti i djuskaj!"

Oko ponoci i po, pogledala sam na sat i rekla: "Nu, Brus, ovdin smo vec cili dan."
"Suti i ozezi", reko je Brus.
Nije mi bilo druge nego da ozezem.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...