Saturday 7 July 2012

Indija-Restoran I Stakor



"Sta os' krkat?", upitah Kravu Ljepote.
"Ribu."

Riblji restoran je izgledao sumnjivo. Obilovao je ostarjelim hipijima sto su u Indiju dosli circa 1968. i zaboravili otic kuci. Hipiji su pili pivo i molestirali zice na gitari te svoje glasnice. Krava i ja zakolutale smo ocima i sjele za stol.
Za stolom do nas sjedila je izraelska mladez obavijena dimom hashisha i izgubljena u prostoru i vremenu.
I dok smo cekale ribu i pravile se da ne primjecujemo ni hashish ni veselo struganje po gitari, Kravi se odjednom razgoracise oci.
"Sta je?", upitah je ja vidno alarmirana.
"Nista, nista.", rece ona.
Oci su joj i dalje bile razgoracene.
"Ma reci mi sta je, Iruda ti."
"Niiiista."

Nakon pet minuta, vidjela sam sta je vlastitim okom.
Po dvoristu koje je, uzgred budi receno, sastavni dio restorana, veselo je poskakivao najdeblji, najveci i najcrnji stakor na kojeg sam ikad imala priliku bacit oko.
"Waaaaargh.....sta ako mi skoci na nogu?", reko ja.
"Ma nece valjda. Mozda je to domaci stakor.", rekla je Krava.
"Jebo te domaci stakor. Nema takvih. Bar ne ove velicine i ovog stupnja crnila. Sta mi nisi rekla da si vidila stakora?"
"Nisam te htjela uznemirit."
"Waaaargh!!!"
"Waaaarghhhh!"

I dok smo se nas dvije gnijezdile na stolicama i vriskale ispod glasa, stakor je jurcao po dvoristu i veselio se. Hop amo, pa hop tamo.
"Bljak. Meni se od ovoga povraca. Idem povratit u WC.", konacno reko ja i odigoh dupe sa stolice.
"Erm....bolje ne idi u WC.", rekla je Krava.
"????"
"WC je naime u kuhinji. Sve je prljavo. I smrdi."
Potpuno dotucena, sjedoh nazad na stolicu.

U to sam, krajickom oka, spazila neku mrsavu macku kako se otuzno vuce po dvoristu.
"Aha!", munula sam Kravu nogom u cjevanicu: "Nu, macka!"
Potom se obratih macki i prstom pokazah na stakora:"Nu, drzi ga!! Njam-njam! Ajd, drzi ga!"
Krava se na to slatko nasmijala: "Pa ovaj stakor je veci od macke. Prije ce on nju pojest. Hehehehehe."

I dok je stakor i dalje vladao dvoristem, a Izraelci i hipiji sjedili ukomirano i pijano svaki za svojim stolovima, nama je dosla riba.
Gurnula sam viljusku u hranu i malo je pogurala po tanjuru.
"Hmmmm...."
"Hmmmm....", rekla je i Krava Ljepote te dodala: "Sta sad? Da ostavimo?"
"E, necu vala. Sad kad sam plenula guzicom ovdin, sad cu i pojist pa makar im 100 stakora igralo drmes po dvoristu i makar dobila sracku od 10 dana. Uostalom, ako nisam dobila proliv dosad, necu ni sad.", reko ja tvrdoglavo i ubacih zalogaj ribe u usta.
Pojele smo.

"Da uzmemo jednu preventativnu protu-proljev tabletu svaka?", reko ja.
"Nemoj. Nije nam to dobro. Cekat cemo.", rece mudro Krava.
"Dokat cemo trebat cekat?"
"Ja mislim da cemo ujutro znat ako smo se otrovale."
"A sta cemo dotad?"
"Ajmo na party."
"Ajmo."

...to be continued...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...