Saturday 7 July 2012

Indija-Clubbing



U Indiji zene u klubove ulaze besplatno. To valjda zbog nestasice voljnih zena da unidju u klub. Svidjalo mi se to.
Krava i ja uputile smo se u klub Paradiso. I te noci, kao i svake druge, svirao se Goa trance.
Paradiso je klub kakvog se ne bi posramio ni najveci 'rvatski tajkun. Mnostvo terasa spusta se prema plazi i moru, laseri rade punom parom, sve je oslikano psihodelicnim crtezima i ukraseno Vishnu i erm...ostalim hindu-bogovskim skulpturama. Okolo rastu palme i cuju se valovi kako zapljuskuju plazu. Na jednoj od terasa zene u sarijima upale male butan lampice...erm...peci...sta li vec, pa kuhaju indijski caj i prodaju zvake, lizaljke, zvizdaljke i ostalo sto je neophodno potrebno modernim rejverima za ugodno provedenu vecer.

Svi Indijci u klubu bili su uredno i moderno podabuceni. Oko njih se sirio miris skupih francuskih parfema. Svi stranci u klubu bili su razvaljeni i znojni.
I dok su stranci bezvezno prletali s noge na nogu, Indijci su plesanje doveli na novu umjetnicku razinu. Majstori su, naime, plesali na trance muziku mjesavinom MTV video, Michael Jackson te Bollywood stilova.
"Sta mislis, jel oni svoje plesanje prakticiraju u ogledalu prije nego sto izidju van?", uputila sam pitanje Kravi koja je kao i ja prletala s noge na nogu evropsko-jadnim stilom.
Krava nije imala vremena odgovorit jer nam je u to uletio pijani Rus s rijecima: "Haj! I no spik Inglish. Jor nejm? Vant drink, jes?"
"Da, vi vont drink.", rekla sam ja.

I dok je Serjoza donosio pice, mi smo poglede uputili ka veseloj sestorki veselih Sikha koji su upravo u to vrijeme unisli u klub i uputili se drito na dancefloor.
Bazdili su na skupe parfeme. Stil plesanja im je bio osmisljen do zadnjeg poteza najnevaznijim misicem u tijelu.
Odjednom i bez ikakvog upozorenja, kad je na sistemu trestala najzesca trans popijevka, njih sest se bacilo u plesanje sinkroniziranim stilom.
"Matere ti!!!!", vrisnula je ushiceno Krava.
"Indijski Take That!!!", ushiceno vrisnuh ja.
Boy band Sikh style su nas ignorirali i tresli guzicama, a bome i nogama i rukama te turbanima pokretima kojih se ne bi ni sam Justin Timberlake posramio. Svi stranci u klubu prestali su radit ono sto su radili te stali gledat indijsko cudo u erm...cudu.
Ostali Indijci su im pljeskali i tu i tamo dreknili:"Yeaaaah!"
Sikhi su i dalje tresli.

Krava se okrenula i rekla: "Da ti odgovorim na ono pitanje od maloprije. Da, mislim da prakticiraju pokrete pred ogledalom. Nego, jesil dobila sracku?"
"Nisam jos. A ti?"
"Nisam. Cekamo, dakle, do jutra...Ozezi!"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...