Friday 6 July 2012

I Tako...



Latino Frajer dolazi za manje od 48 sati.
Shodno tome sam se odlucila malo upicanit. Fe (iliti gvozdje) dizem svaki dan, nokti su mi svjeze izmanikirani i ispedikirani, frizura je podsisana, ocetkana i svjeze ofarbana u tamno smedje.

Naravno, znadoh odmah da ce nesto krenut na krivo. Tako se danas probudih i stadoh na vagu. Jedan kil vise. To se valjda pretocilo od silnog gvozdjodizanja, sta li.
Stanem pred ogledalo, a iz njega u mene bulje ne jedan, ne dva nego TRI prista. Jedan od njih oveci, crveniji i posred obraza. Vaddafak!!!
Malo kasnije kuvam rucak i vrelo ulje me dohvati posred ruke. Sad sam ponosni vlasnik ovecih, ljutih, crvenih opekotina ne znam kojeg stupnja.

Tako cemo u petak Frajera docekat ja, moja frizura, jedan kil viska, dvije opekotine i tri prista. Dernek!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...