Wednesday 4 July 2012

Gruzijska Krkaona



Jucer sam se probudila u 2 popodne ko idiot jer sam noc prije divanila s bivsim do 6 ujutro na msn. Stvarno sam budala.
Nisam jos ni krmelje obrisala iz ociju i vec sam zasjela na kompjuter da vidim sta ima na msn, sta ima na blog, sta ima na orkut...
Nije bilo nicega.

Cimer je glumio Snjeguljicu u kupaoni i prao se i mirisao.
"Ides li veceras na dernek?", dreknuo je
"Idem kurac. Osjecam se ko da me neko isprebijao. Nije dobro predugo spavat."

Nesto kasnije dosao je i Gruzijac. Momentalno se skinuo u gace i paradirao gore-dolje. Primjetila sam da nam kuca svaki dan ima bar jednog posjetitelja i da se 99% tih posjetitelja skine u donji ves. Mozda misle da je nasa kuca neki kurvaluk-hotel, sta li.

"Ides li na dernek danas", pitao je i Gruzijac.
"Neeeeeee ideeeeeeeem."
"Ali, ovaj...bit ce hrane".
Momentalno sam naculila usi.
"Kakve hrane?"
"Kuham gruzijske specijalitete u mojoj kuci prije dernecenja."
Oho! To ne mogu nikako propustit.
"Onda idem."

Cim smo se svi skupa oprali i namirisali, sjeli smo na autobus, nase preferirano prijevozno sredstvo i krenuli u mini Gruziju.
Dosli su i neki momci iz Madjarske. Primjetila sam da imaju kretenoidno-fascinantni naglasak.
Momci iz Madjarske su sa sobom donijeli sljivovicu iz Madjarske, samo sto nije bila sljivovica nego breskvoljvica. Dok je Gruzijac kuhao i postavljao stol, mi smo haharski pili i bili glasni.
Breskvoljvica je bila gorka i letalna bas kao i nasa sljivovica. Nakon jedne case bila sam pijana ko majka.
U to je bio gotov i gruzijski tradicionalni rucak. Bilo je svega...riznih jela, mesnih, pitosirnatih i slicno.
Natrpala sam svega na tanjur i pocela krkat. Onda sam natrpala jos jedan tanjur. Momci iz Madjarske i Cimer su natrpali po tri tanjura.
Ja vise nisam mogla. Iako mi je kasnije bilo zao sto nisam krkala jos.
Kasnije smo balali i bili pijani i siti.
Pricali smo govnarije.
Bilo je zanimljivo.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...