Wednesday 4 July 2012

Engleskinje Sa Sjevera I Nocni Bus



Ulazim u bus i primjecujem da je sve krcato.
Neki se i klatare od silnog pijanstva. I nakon svih ovih godina provedenih u UK, jos mi nije jasno zasto je Englezima najveci dernek ikad dobro se napit. Nema im vece radosti od tog u zivotu. A jok!
Napokon se neka baba digne da izidje i ja smjesta prozurim da uzmem njeno mjesto na sjedalu.

Do mene dvije Engleskinje. Sa sjevera Engleske. Meni, naravno, nema nista gore nego sjeverno-engleski piskutavo socijalisticki naglasak. Ugh!
Njih dvije ne primjecuju moje gnusanje nego nastavljaju u pijano-revijalnom tonu.
Nije ih bas pamet obletila.

Sjevernoengleskinja 1:"Sta vise svi ne ostave na miru jadnog Charlesa i jadnu Camillu?"
Sjevernoengleskinja 2:"Ne mogu ih ostavit kad je sve razjebano."
SE1:"Sta je razjebano...?"
SE2:"Hic....ovaj...pa Diana."
SE1:"Ona je mrtva."
SE2:"Da, al zasto je mrtva??? Ha, zasto...zasto??? Zbog Charlesa."

Vidim da ce ovo biz nadasve zanimljivo. Naculim usi jos bolje.

SE1:"Al Camilla i Charles se vole."
SE2:"Istina...ona njega voli cak i s onim razdeljkom na stranu posred glave."
SE1:"Da. Ja nikad nikog nisam voljela s razdeljkom. ... Osim mog profesora kad sam imala 14."
SE2:"A jesi vidjela kad su Charles i Camilla onomad setali Skotskom pa mu je vjetar raspuhao razdeljak, a ona ga je svejedno voljela?"

Uh, jebo...zar su dvije sjeverno-engleskinje sjedile u skotskom zbunju i promatrale ih kad toliko znaju????

SE1:"Znas...ja mislim da Camillu nitko ne voli zato jer izgleda ko konj."
SE2:"Diana je ipak bila lijepa. Za kraljevsku obitelj, to jest."
SE1:"Zato smo je svi i oplakivali"
SE2:"Da. Zbog ljepote."
SE1:"Hic"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...