Monday 9 July 2012

Dubrovnik-Karte Za Bus



Digli smo se u rano jutro i pozurili do bus stanice da kupimo karte za Zagreb.
U busu od Starog Grada prema kolodvoru su se neki Juznoafrikanci iscudjavali nevezanju pojasom u prometu.
Na kraju su zakljucili da je to zakonom dozvoljeno jer se niko ne veze.
Nisam izdrzala pa sam se ubacila u konverzaciju: "Pardon, vezanje je obavezno. Hrvati se samo nadaju da nece naic kaki policajac i taj zakon uzet zaozbiljno."

Na kolodvoru je radio ravno jedan salter.
Svi su se gurali i nagurivali i podbadali jedni druge laktovima.
Brus i ja smo strpljivo cekali u redu.
Nakon 15-20 minuta dosao je cas da i mi dodjemo do svetog saltera i kupimo karte: "Dobro jutro, kad ima bus za Zagreb?"
"Svaki dan u x, y i z sati.", rekla je salter-treba nezainteresirano.
"Aha. A jel ima u busu WC?", pitala sam znajuci da ce mi se pripisat cim plenem guzicom na sic.
"Nema.", zijevnula je salter-treba.
"Sta? Ni u jednom?", prepadoh se.
"Jok."
Htjela sam priupitat jos par pitanja, al me prekinuo munohvat laktom u rebra te guranje koje je rezultiralo u spljostavanju mene uza salter.
Ljutito sam se okrenula.
Iza mene stajalo je par razularenih baba.
Znala sam. Uvijek su babe te koje se guraju i posjeduju najvise snage za laktarenje i cipelarenje munjevitim krisom.
Prave sa da ka ne mogu hodat, a cim im se zuri, potrce ko gazele po Africkoj savani.
Putem ubijaju sve sto im se isprijeci. Recimo mene.
Osinula sam ih pogledom, a one su pocele kokodakat: "Ide nam autobus za Herceg Novi bla bla bla yadda yadda yadda".
"E, necete vala.", pomislila sam, a na glas rekla: "Ko vam je kriv kad kartu dolazite kupovat dvi sekunde prije nego bus krene. Sad cete vala cekat."
Brusu sam ispod glasa jos nadodala: "Nu Crnogoraca...prije su nas bombardirali, a sad se jos i guraju."
Brus je palucnuo jezikom u znak negodovanja i prostrijelio ih pogledom.

Ipak, nisam htjela bit nepristojna pa sam umjesto jos tisucu pripremljenih pitanja o stanju busa i rute, ipak rekla:"Dvi karte za Zagreb. Sutra u xy sati."
Salter treba mi je dala karte, a ja sam ih cvrsto stisnula u ruku i pocela razradjivat plan o suzbijanju pisanja u toku nadolazeceg puta.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...