Wednesday 4 July 2012

Dernek I Po



"Danas imamo dernek", dreknija je Cimer s vrata unoseci vrecice s hranom i alkoholom.
"Ko...? Sta...?"
"IMAMO DERNEK!!! KOD NAS!!! U kuci!!!", dreknija je ponovo on.
"Pa hvala sto si me obavjestio na vrijeme, mamlaze jedan", odgovorila sam bijesno vec zamisljajuci proliveno vino na krem tepihu, nered i sveopci kaos.
"Ne seri. Kupijo sam svu hranu i alkohol, a Gruzijac ce kuhat.", izvadio je on adut broj jedan iz rukava.
"I ne samo to, nego cu i sve ocistit poslije. Ti ne moras dupetom mrdnut.", izvalio je konacno i najjaci adut, a ja sam otisla da se nasminkam i sredim da se ljudi ne preplase kad banu u kucu.

Prvi kroz vrata je bio Gruzijac kojeg smo u cast njegovog kuhanja preimenovali u Georgian Ramsey (po kuharu Gordon Ramsey-u). Momentalno se skinuo u sorc i...navukao gumenu crnu rukavicu (????!!!!).
"Sta je to?", pitala sam naivno.
"Nasao sam.", odgovorio je Georgian Ramsey.

Prva misao sto mi je prosla kroz glavu: Cimer i ja ne znamo niti jednu normalnu osobu.
Druga misao sto mi je prosla kroz glavu: ko zna u kakvoj je gejpederskoj guzici bila ta crna gumena rukavica.

Uslijedila je cika, vristanje i jurnjava kroz kucu.
"WAAAAAARGHHHHHH!!! Skidaj rukavicu majmune, ko zna di je to bilo....WAAAAARGHHHHHH!!!! SKIDAAAAAAAJ!!!" Gruzijac se seretski smijao i jurio nas. Konacno smo ga savladali i natjerali da baci gumeno cudoviste u smece te da se dezinficira prije kuhanja.

Tako dezinficrian i namirisan unisao je u kuhinju i poceo carolijat.
U roku 5 minuta kuhinja je bila prekrivena debelim slojem brasna, persina, sira, jaja, soli i ostalih namirnica. Mislila sam da cu dobit slom zivaca pa sam otisla prilec u svoju sobu da ne gledam nered.

Poceli su pristizat i prvi gosti. Prva kroz vrata je bila Olga. Unisla je u oblaku mladosti i rozo-bijelih straftastih carapa. Primjetila sam da je imala najkraci sos ikad i skupe cipele od zmijske koze. Istinske, nepatvorene. Sise su joj bile napete. Bila sam malo ljubormorna, al sam se savladala i pozelila joj ugodan boravak u nasem stanu te ju pocela nalijevat alkoholom.
Dosla je i Midget (Patuljak), nepatvorena Engleskinja i osoba koja je za bar tri glave niza od mene, te ostali uzurpatori subotnjeg mira.

Pocelo se dernecit, pit i krkat.
Cimer je u prvih sat vremena uspio prolit crveno vino na krem tepih bas kao sto sam i predvidjela. Osjetila sam kako mi se polako dizu sve dlake na tijelu u vis od horrora. U kuhinju nisam ni htjela ulazit jer sam znala da bi uslijedio masovni krah zivaca te boravak u mentalnoj bolnici od jedno mjesec dana.
"Pazi, majmune kako loces vino!!!", dreknila sam iz petnih zila.
"Sta se pjenis, pa nije nas tepih", dreknija je on nazad.
Midget se bacila na sve cetiri i pocela ribat smijuci se manijakalno.

Nakon jos par litara alkohola, Cimer je predlozio da nastavimo dernek u obliznjem klubu.
"Nemam novaca. Ja ne idem nikud.", rekla sam i s ljubavi se sjetila nove Balenciaga torbe sto mi visi u ormaru.
"Posudit cu ti ja."
"Ne zelim posudjivat novac."
"OK, PLATIT cu ti Ł10 plus troskovi ukoliko odes s nama"
Naculila sam usi i pristala na zadnju ponudu.

Kasnije u hramu dernecenja, naslonila sam se na sank i izabrala cocktail.
"Ajd, vadi novac!!", rekla sam Cimeru.
Olga je vec djipala na podiju i mlatila rukama u zrak. Njen ples je bio kao prerana ejakulacija....vrhunac je dostigla brzinski i onda kolapsirala u kutu i osla kuci nakon 10 minuta.

Cimer i ja smo isto djipali. U trenutku pijanog prosvjetljenja nageo se prema meni i protisnuo kroz zube:"Ti si najbolja cimerica ikad. Mislim da bi nas dvoje trebali zivjet zajedno cijeli zivot...cak i nakon sto se udas."

I tako...malo pomalo doslo vrijeme da se kuci ide.
Midget je odlucila spavat kod nas. Cimer je odlucio otic u neki gejpederski klub, a ja sam odlucila otic kuci.
"Dedera nam novac za taxi i utrpaj nas u isti", reko ja Cimeru.
Ne znam odakle sam dobila ideju da idemo u taxi, posto zivimo jedan blok od kluba. 15 minuta hoda.
Cinilo se normalno tada.
Cimer je zaustavio taxi i pito kolko kosta do nase ulice.
"Ł10!", procijedio je taksist.
Razumna cijena, pomislih ja u pijanom ludilu. Doduse, i da je rekao Ł50 cinilo bi se kao razumna cijena.

U taksiju nismo bili ni minutu, kadli se Midget okrene prema meni i kaze:"Sad cu malo povracat."
Taksistu i meni je momentalno pocelo zvonit u glavi.
Zapocela je dreka i nadjacavanje..."Izlazi..."
"Izlazi Midget, mozemo hodaaaat...IZLAZIIII!!!"
Midget je prevrnula ocima u glavi i pocela povracat kroz prozor taksija.
Taksist je zaustavio auto i dreknija:"IZDIRITE!!!!"
Otvorili smo vrata i izisli, prvotno mu davsi Ł10 za koje nas je oderao. Zuckasta povracotina se cijedila s vrata taxija.

Midget i ja smo koracali prema kuci, a ulice su bile pune pijanih, bauljavih Engleza.
Midget je, naravno, pala na pod bar dva put. Ja sam je vukla i dizala i govorila:"Ajde Midget, ajde....jos malo pa smo kuci."
Pijani Englezi su nam ojkali, a mi smo nabadale na stiklama i ignorirale ih.

Konacno smo dosli kuci. Midget sam stavila da spava u Cimerovu sobu, a ja sam se zavukla u svoj krevet i utonula u san. Vani je vec svitala zora.
Kasnije sam kroz san cula:"OOOOOOOIIIIIIII!!!! OIIIIIIIII!!!!", vrata su se otvorila i kroz njih je banija Cimer.
"Doveo sam australskog gejpedera na gejpederski seks. Uzmi Midget u svoj krevet.", reka je on
Australski gejpeder je provirio glavu kroz vrata i reko:"Hiiiii"
"Necu. Povracat ce.", rekla sam ja i zabila glavu u jastuk.
"OOOOOOOOIIIIII", prodrmao me Cimer

Bilo je kako je on reko. Midget je dodjipala u sobu i zavukla se kraj mene.
"Nisam znala da cu spavat s nekim pa sam golih sisa i u tangama", reko ja njoj.
"Nema problema.", rece ona i momentalno se skine u sise i tange.
Moja kuca je stvarno prcija, pomislila sam ja i osla lec.

Jutro je smrdilo na ustajali zrak i pijane zene.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...