Saturday 7 July 2012

Crtice Iz Hrvatske-Ojkanje



Na noc Gospinog Zezelja, Brus, mladji clanovi rodbine i ja smo se upustili u ludi sinjski provod.
"Vidje Brus, ovo ti je najludja noc u godini!", rekla sam Brusu punim ustima, zvacuci vrlicke ustipke.
Svugdje oko nas, narod se opijao, jeo cevape, krkao svinje i janjce koji su netom prije bili nabijeni na kolac i okrenuti na zaru.
Bosanci koji su cijelu noc hodali priko brda iz Bosne su lezali na travnjacima i odmarali noge.
Sinjani su gladili brkove, raspravljali o Gotovini, a neki su i pjevali.
"Zasto se ovi deru?", pitao je Brus (isto punim ustima jer je zvakao cevape) pokazujuci na nekolicinu muskaraca koji su se skupili oko janjca. Na zaru.
"Ne deru se. Pjevaju.", rekla sam ja.
"?????"
"Sta je, sta se cudis? Pjevaju!!!"
"Deru se. Lazes."
"Pjevaju RERE, Bog te mazo!!!", rekoh sad vec vidno iznervirana.
"Ne seri."
"Ne sere. Rera je to. Oli nikad nisi cuo za reru???", prikljucio se sad i moj rodjak.
"Vi lazete. Ono je deranje.", nije se dao Brus.
"Nije deranje nego RERA!!! Imamo i GANGE. Gange se pjevaju u Hercegovini. Tamo cemo drugi put.", obecah ja Brusu.
"U Brazilu se to zove pijano deranje.", zakljucio je Brus i zagrizo u cevap.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...