Saturday 7 July 2012

Crtice Iz Hrvatske-Krs



Avion se poceo spustat. Vani su se vidjele kuce, kamen, more i ostale blagodati, a iza mene se prolamao glas male Engleskinje: "Mama, mamaaaaa, pa sve su im kuce isteeeeee!!!!".
"Da, za razliku od Engleske gdje su sve kuce radjene razlicito. Neke od svijetlosmedje cigle s prizvukom crvenosmedjeg, a neke od tamnosmedje cigle s prizvukom smedjecrvenog.", pomislih ja.

"Ej, Brus, sta ti se cini?", upitah revnosno Brusa koji se zabavljao blejeci kroz prozor.
"Aham....erm...lijepo je....aliiiiii....nekako suho. Da, suho je."
"Suho???"
"Suho."
"Budalo, nije to SUHO!!! To je KAMEN!!!"
"Kamen?"
"Da. KAMEN!", rekoh mu ja vidno iznervirana sto se Brus usudio kritizirat "suhocu" zemlje.
Brus me ignorirao i promijenio temu: "I? Di cemo sad?"
"Kod rodbine. U Cetinsku Krajinu! Dom alkara, konzervativizma, hrvatstva, prsuta, brkova i inog."

Nadala sam se da cemu se od gore navedenog svidjet barem prsut...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...