Saturday 7 July 2012

Crtice Iz Hrvatske-Frka U Avijonu



Docim smo Brus i ja usli u avijon (nakon ravno tri ure sigurnosnih mjera gdje je osoblje bilo toliko revno da su pretresali i klince od 2 godine, nes ti terorista), sumnjivi Englez sumnjivog ponasanja i jos sumnjivijeg izgleda (crvena komunisticka majica sa srpom, cekicem i AEROFLOT slovima napisanim na cirilici preko njegovih junackih prsa te crvena procelava kosa) digao je uzbunu.
I dok su ostali bezbrizno cavrljali o nadolazecem odmoru u Hrvatskoj i ne sudeci sto im se sprema, a Brus bio zadubljen u gledanje kroz prozor, ja sam se uskomesala na svom sjedalu i naculila usi ne bi li bolje cula sto sumnjivac priopcuje stjuardesi. Svetlana se zvala. Stjuardesa, mislim. Tako je pisalo na badgeu.
"Sumnjiv mi je...nisam spustao oka s njega...mozda sam paranoidan...ali...", hvatala sam crtice sumnjivcevog razgovora sa Svetlanom.
"Oho, potencijalni terorist. Bice belaja!", pomislih i munuh Brusa u cjevanicu da mu kazem o nadolazecem belaju.
Brus se nije obazirao.
Primjetila sam da je sumnjivac zenu i dijete bez razmisljanja ukrcao na avion i reko im da sjednu dok je on patrolirao sa sigurnosti ulaznih vrata zbog brzog bijega u slucaju otmice/bombe/slicno.
Sjedoh dublje u sjedalo cekajuci daljni rasplet situacije.
I dalje se niko nije obazirao na nadolazecu krizu.
"Zazalice oni kad pocne, o, da.", pomislih.
Kako ja pomislih, tako avion stormirase 6 naoruzanih policajaca. Zadovoljno sam primjetila kako je cavrljanje u roku odmah prestalo i nad avionom se nadvise muk i tisina.
Policija se uputila prema kraju aviona i digla nekog jadnog crnca te ga izmarsirala van.
Bila sam zbunjena. Crnac je izgledao moderno u najnovijoj dizajnerskoj opremi.
"Koji kreten je ovi komunjara", pomislih gorko, "Pa iz aviona se vidi da crnac nije terorist. Ko da ce terorist trosit pare za najnovije Evisu traperice i onda ih raznijet bombom."
Nakon sat i po, policija je vratila crnca kao sto sam i predvidjela, utvrdivsi valjda da je previse moderan da bude terorist. To sam im mogla i ja rec. U prvoj minuti. Pa avion ne bi kasnio dva sata. Mislim da im je krajnje vrijeme da me iznajme kao specijalistu za analizu terorista i teroristickih aktivnosti.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...