Saturday 7 July 2012

Brus, Marisi I Treci Reic



Nakon jednog dana provedenog u Berlinu, Brus i ja zakljucili smo da je grad velik i da se, ne, nikako, ne mozemo snac u njemu.
Potom smo odlucili bookirat turneju ne bi li nekako shvatili nas geografski polozaj u odnosu na atrakcije grada.

Slijedece jutro nacrtali smo se na dogovoreno mjesto oklen je turneja kretala. To mjesto bio je Starbucks. Koji je obilovao Amerikancima.
Ja ne bi bila ja, da nisam (slucajno) gurnula jednu od njih. Bila je odeblja.
Amerikanka je osula paljbu na mene i pocela drekat da sta je guram. Potom je pocela perit prst u mene i pokazivat me svom muzu i djeci.
Na to mi je pukao film pa sam joj rekla da odjebe.
Brus je jos dodao: "Vidis kako i rednecks danas stignu daleko."
Potom smo se grohotom nasmijali.
Ja malo uzrujanije nego Brus.

U neko doba krenula je i turneja. Pardon, dvije.
Prva: turneja vulgaris sa znamenitostima itd, i druga: turneja TRECI REICH sa erm...zlokobnim znamenitostima.
Kako sam cula TRECI REICH, tako sam naculila uho i munula Brusa nogom da niko ne vidi: "Nu, Brus....ja bi na TRECI REICH turneju."
"A turneja sa znamenitostima?", rekao je Brus.
"Ja ocu na TRECI REICH.", ne dadoh se ja.

Brzo smo se regrupirali i pridruzili REICH turneji gdje je vodic Australijanac vec naveliko razglabao i blatio Nijemce jer su sve sto je bilo iz Nazi doba srusili, zakopali i slicno.
Brusu i meni nije trebalo dugo da se razbahatimo i pocnemo nagadjat ko od prolazecih nevinih Nijemaca je Nazi, a ko nije.
"Sta mislis, a...jel ovaj Nazi?", uperila sam prst u nekog od circa 90 godina.
"Je, dasta je nego je.", rekao je Brus.
"A ovaj?", uperih prstom u nekog klinca na skateboardu.
"Je. Neo-Nazi.", zakljucio je Brus.
"A ovaj crnac? On valjda nije, a?"
"Je i on. Sta mislis? Da ga nisu obrlatili? A-a, svi su oni Naziji."

Nakon sat vremena turneje, Brus mi se obratio i rekao: "Meni je dosadno. Ja ovo sve znam. Ajmo kuci."
Malo kasnije u zidovskom muzeju: "Ovo je depresivno. Ajmo kuci."
"A Boga ti, Brus, sta si mislio? Da ce bit uplifting? Suti i gledaj.", dreknula sam.
Nakon jos dva sata hodanja, dobila sam zuljeve iako sam na nogama imala tenisice. Sjetila sam se Guzijole. Ona uvijek nosi ravne cipele i sigurno ne bi dobila zuljeve u tenisicama. Sa sjetom sam se sjetila kricavo rozih cipela na petu sto su ostale u hotelskom ormaru. Da sam bar njih obula, zuljeva sigurno ne bi bilo.
"Brus, imam zulj. Ajmo onda kuci.", rekoh.
"E, nes sad vala, nego ces izdurat do kraja.", inatio se Brus.

Nakon sto smo obisli zlokobne znamenitosti i naucili ko je bio ko u Trecem Reichu, turneja je zavrsila, a vodic nam je uputio psiholosko pitanje: "Nego...zasto je vas zanimala bas ova turneja, diktatori, treci reich, itd...".
Brus je rekao: "Tebe je zanimalo zato jer si i sama diktator", te se zlurado nasmijao.
Morala sam priznat, da sam kao i svi ostali diktatori rodjena u znaku Bika i da imam diktatorijalne tendencije.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...