Tuesday 3 July 2012

Brazil-Pokvarena Zabava



Spremam se ja tako za otic van sa zgodnim vodicem, kad ono...javi se frajer. Taj ko da namirise kad se nesto sprema.
"Booook, sta radis?"
"Ma nista."
"Kako nista?"
"Pa spremam se za izic vani."
"Aha..." (duza stanka) "A s kimen?"
"Ovaaaaj...pa idem van s vodicem s danasnjeg treka i tako jos...ovaaaaaaj..."
"Jel zgodan?"
"Ma nije....onako...normalan...erm...", slagala sam kolko sam duga i siroka.
"Aham.....ne zanima me jel zgodan, kravo. Sta mi sad to govoris?"
"Pa pitao si jel zgodan", zbunim se ja
"Nisam.", slaze on i jos nadoda, "Ej, nu, ima veceras jos jedan autobus za Paraty iz Sao Paulo. Taman cu stic ako izidjem iz kuce za kojih 15 minuta. Gdje si odsjela? Odoh se ja spremit. Bit cu tamo u 3.30 ujutro. Cekaj me."
I tako mi je frajer pokvario zabavu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...