Tuesday 3 July 2012

London-Englezi U Pijanom Ludilu



Put po Brazilu je gotov, a u Londonu su me docekali snijeg i bljuzga. Smrzajem se samo tako. Doduse, jos jedno 5 dana celicenja pa cu jopet u sandalama gacat na minus nekoliko ko i svaki do sebe drzeci Londoncanin.

Primjetila sam da su mi za vrijeme boravka u Brazilu obrve narasle na velicinu omanjih gusjenica. Vrijeme za cerupanje, dakle.
Posto se jos nisam dovoljno iscelicila da se usudim po niskim temperaturama gacat na velike razdaljine, odlucila sam se za lokalni salon za cerupanje obrva i inog paperja.
"Yo, ja bi iscupala obrve!"
"Yo", rece kozmeticarka zijevnusi i odvede me u tretman-sobu.
Zalegla sam na tretman-krevet i pocela prstima cupkat donji rub majice.
Kozmeticarka mi se unijela u lice ne bi li bolje inspektirala moje gusjenice.
Primjetila sam da opasno smrdi na alkohol i cigarete. I ne samo to, nego je i stucala. Zesce. Ta mora da je opako dernecila noc prije, pomislila sam.
Zabila mi je lakat u sisu i pocela cerupat voskom i pincetom. Super, sad cu jos i rak sise dobit od njenog lakta.
Nisam se usudila nista rec, nego sam sutila i trpila lakat u sisi i bezglavo cerupanje obrva I OKOLNOG MESA. Kako cu joj ista rec kad je mrtva pijana? A i inace, ko opako pije i pusi, mora da se i opako tuce. Bolje lakat u sisu nego saka u oko. Kasnije cu doma popravit njen nered.
Pocela sam jos nervoznije cupkat donji dio majice i grist usnu od jada i straha.
Nakon jedno 15 minuta torture, gurnula mi je ogledalo pod nos i dahnula ustajali alkohol na mene, "Nu, jel dobro?", rekla je pijano.
Za divno cudo, iz ogledala su u mene piljile najbolje iscupane obrve ikad.
Jebes i lakat u dojku i alkoholno-cigaretni smrdez. Ako zena vako cerupa, uvik cu kod nje ic. Bila ona pijana ili ne.

Englezima je opcenito nesto najbolje u zivotu napit se i onda u pijanom ludilu lezat u kakvom jarku do jutra.
Tako sam se jucer vozila autobusom i na jednoj stanici u po bijela dana unidjose pijana Engleskinja i pijani Englez. Visa srednja klasa. Mrtvi pijani, dakako. Uljestili su se u sjedalo ispred mene i zapoceli verbalizirat.
"Hic....erm....where's Anne-Marie?", pitao je pijani Englez
"Oh, we lost her.", rekla je pijana Engleskinja s metlom u guzici.
"Oooooh, yaaaa, reaaally?"
"Yaaaa"
"Oh, she's getting gang-raped by now....hohoho", nastavio je pijani Englez.
Konverzacija je dobila zanimljivu dimenziju. Naculila sam usi i diskretno se nagela prema njima.
"Oh, Jack....you're such a shit. She's not getting gang-raped. Hohoho", zakokodakala je Engleskinja
"Oh, she is! MASSIVELY!!!"
"Jack....shhhhhhh.....HIC....she's with the boys"
"Getting gang-raped!!!"
"Shhhhhhhh...HIC!"
"I know they're cute, but THEY'RE IRISH, FOR FUCK's SAKE!!!.....hic.....and that's what's wrong with them frankly...hohoho", rece Jack.

Dobrodosli u London.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...