Monday 2 July 2012

Brazil-Karneval, Rejv I Lagani Odjeb



U Riu sam. Taman za karneval. Koji inace uopce nije onakav kakvim ga mi zamisljamo. Nema ulicne zabave kao u Salvadoru ili Olindi, nema polugolih zena, nema nicega. Zapravo, ukoliko ne odete na sambodrome i masno platite ulaznicu (recimo...par stotina dolara) necete vidjeti ni "K" od karnevala. Samo na sambodromu je moguce vidjeti spektakl koji nam obicno serviraju na nasim gringo TV postajama. Gole zene (daaaa, gole...imaju samo perje na glavi i sljokice po tijelu), polugole zene (perje na glavi i sljokice na mandi) i skoro pa polugole zene (perje na glavi, sljokice na mandi i bradavicama).
Inace, skuzila sam da karneval sluzi za sedmodnevni nerad (Brazilci imaju najvise neradnih dana na svijetu) te masovnu kopulaciju. Nema neke druge svrhe. Maltene svi koji su spareni (bilo brakom, bilo divlje) naglo odluce prekinut vezu za vrijeme karnevala i kao razlog navedu nesto sumnjivo. Onda malo ljube okolo i pri isteku karnevala ponovo se vrate u vezu/brak. Skoro svi prijatelji/prijateljice koje imam ovdje su se odjednom nasli solo. Zapravo, kad bolje razmislim, mislim da je i meni moj frajer lansirao lagani odjeb. Sad ga zamisljam kako djipa s polugolim Brazilkama na plazi.
Nema veze, iman i ja sto za radit te tako otidjoh s frendovima na rave. Podabukla sam se u visoke pete i sljokicavu majicu te stavila suncane naocale za onaj jeben filing kad se vracas kuci ujutro s partija i imas sjebane oci i podocnjake od...svega.
Frend je odmah ispanicario...."Staaaaaaa, idemo na hejvi (tako Brazilci izgovaraju rave), a ti si u visokim petama??????"
Ja:"Neces me vise zajebat ko za Novu Godinu. Idem u petama i to je to"
Frend:"Ali idemo na hejvi"
Ja:"Da, i?"

Dosli smo na rave i ja sam momentalno zaglavila visokom petom u blato.
Pocela sam glupavo zenski panicarit i histerizirat. Frend je umirao od smijeha.
Na kraju me utjesio rekavsi da ce se blato osusit i otpast cim pocnem djipat na danceflooru. Otisli smo djipat. DJ je pustio neku stvar koju uvijek puste u Londonu. Djipala sam jos zesce. Nakon toga sam pogledala u sandalu. Blato je otpalo. To! Sad se mogu opustit. Snimila sam ljude. Nije bilo NIKOG zgodnog. Kladim se da na rave na kojem je frajer sve vrvi od zgodnih i polugolih cura. Mozda cak imaju i perje na glavi!!!
Onda sam malo sjela na chillout kraj mora. Smrdilo je na splitsku rivu. Onak, pokvarenoriblje-smrdljivo. Neki ruznjikavi frajer me snimio i dosao mi se upucavat na sjebanom portugalskom. Gringo, ko i ja. Nakon njega mi je doso neki od circa 18, a onda neki debeli. Skuzila sam da je krajnje vrijeme da odem kuci. Jeben ti karneval.

~

 Dakle, karneval...
Zajebala sam se. Ipak je super dernecit karnevalski u Brazilu circa tjedan dana.
Parada na sambodromu je odlicna. Skupi se 30 000 ljudi svaki dan da gledaju, 28 000 svaki dan da paradiraju i udri.
Onda se plese, pjeva, jede, pije, navija, urlice i derneci da se sve ori. I tako svaki dan.
Parada se zapravo sastoji od svih samba skoli u Riu koji se takmice za titulu najbolje. Ocjenjuju se kostimi, alegorije (to su im okicena gigant-vozila), samba, inovativnost, isharmoniziranost itd...
Prvo se takmice skole koje nisu tako dobre (u takozvanoj akses grupi). Najbolja skola u toj grupi se slijedece godine promice u specijalnu grupu. Specijalna grupa se sastoji od 14 najboljih skola u Rio de Janeiru.
Naravno, ne krene uvijek sve po planu. Nekad alegorije izgore (kao ove godine npr), slome se, zakazu, prevelike su da prodju ulicom i slicno. Onda svi udru u plac i kuknjavu. Brazilci takmicenje samba skoli uzimaju jakoooooo ozbiljno. Zapravo, nikad nisam vidjela toliko ocaja, kuknjave i plakanja, a ni tolike srece i smijanja kao tamo. Nikad nisam vidjela ni toliko kokosjeg i inog perja. Mislim da Brazilci svake godine ocerupaju cijelu amazonsku populaciju ptica i kokosiju. Jadne kokosi i ptice. Brazil nije zemlja za njih.
Onda perje ofarbaju i zalijepe na glavu i ledja, na noge i ruke pa paradiraju s tim, a perje lagano poskakuje. Dobro da ne pocnu svi kokodakat.
Naomi Campbell je isto paradirala ove godine. Za skolu koja je izgubila. Mora da se sad supermodelski zdere i histerizira.
Kad zavrsi parada na sambodromu, taman ostanu jos dva dana karnevala. E, onda Brazilci krenu urlikat na ulicu. Podabuku se, popiju malo piva i pocnu sambarit na ulici. To je isto dobro.
Ja sam se ove godine uspjela uguzit i na brazilsku televiziju. Slucajno, naravno.
Globo network je izvjestavao s ulicne parade, a ja sam snimila kameru i presetala se ispred nje gore, dolje kao seljak s Balkana sto i jesam.
Jos sam bila ogorcena jer im je voditeljica izgledala gore nego ja, a bila je TV voditeljica, a moj talent i ljepota neiskoristeno cuce.

Frajer je, po ocekivanjima, nazvao minutu po isteku karnevala.
Frajer: "Eeeeee, booooook. Kako ti je prosao karneval? Falis mi."
Ja: "Majmune!!!!"
"????"
"Sta je krele? Kolko si cura poljubio, a???? AAAA????"
"Ovaj...jednu"
"Hmmm...A poseksao???"
"Nula"
"Ne lazi"
"Ne lazem"
"Svejedno ti picka materina"
"Bio sam izvan glave"
"Ne seri....jel imala perje na glavi???"
"????"

malo kasnije...

Frajer: "Kolko si ti deckiju poljubila?"
Ja: "NULA, majmune!"
"Ne seri"
"Ne serem. Nije bilo nikog zgodnog."
"Ok onda. Kad cemo se vidjet?"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...