Tuesday 3 July 2012

Brazil-Juhu! Pripizdina!



Odlucila sam se malo maknut iz Rio De Janeira u novu pripizdinu. Volim pripizdine. Nema mi spasa.
Kocka je pala na Paraty. Cula sam da je tamo dobro.
Namjera je bila da krenem rano ujutro i stignem u neko dobro doba da uhvatim sobu. Ja, naime, uvijek putujem bez ikakvih rezervacija.
Nisam krenula rano. Nakon cjelodnevne prokrastinacije i lijenosti, konacno sam potrpala stvari u torbu negdje oko kasnog podneva.
Cijelo vrijeme sam se nakanjivala uzet taxi do medjugradske bus stanice jer sam nosila sve sto imam sa sobom i sigurnije je i bla bla i naravno cim sam nogom krocila iz stana na plocnik, vidjela sam bus s natpisom Rodoviaria (bus stanica) i ko tembel sjela u bus. Skup sa svom lovom na svijetu, kamerom, iPodom, kreditnim karticama i svim ostalim sto posjedujem. Kako sam plenula guzicom na sjedalo, tako sam se instant uznervozila. Waaargh...sta ako me neko opljacka???!!! Waaargh...ovaj bus ide kroz sjevernu zonu i blizu favela!!! Waaarghhhh...!!!
Niko me nije opljackao.

Bus za Paraty je bio pun gringoa sto me zgrozilo jer ja volim kad sam ja jedini gringo. Ucinila sam sve sto je bilo u mojoj moci da ignoriram ostale turiste i pravim se Brazilka. Uostalom, ako samo gringos idu u Paraty, znaci da ce cijene bit paprene.

U Paraty smo dosli navecer. Nakon sto sam obasla manje vise sve pousade, s grozom sam zakljucila da je pao mrak i da su sve sobe zauzete. Jebem ti lijenost, da ti jebem. Sta sad??? Nemam sobuuuu!!! Waaarghhhh!!! Nalazim se u pripizdini s komarcima i nemam SOOOBUUUUUU!!!! AAAAAAARGHHH!!!
Sjela sam na plocnik i mozgala. U to je doso neki covik i pito me jel trebam sobu.
"Da", rekla sam.
Odveo me u pousadu u kojoj su mi tren prije rekli da nema soba.
Nesto je razglabao sa zenom na recepciji, onda su se malo svadjali, ona je rekla da nema soba, on se bunio...i na kraju me zenska s recepcije odvela u sobu u kojoj je bio neciji ruksak.
Pravila sam se luda, a zena je ravnodusno izbacila ruksak van i dala mi kljuceve.
Shit, ona me stavila u neciju sobu!!!
Malo sam sjela i cekala dal ce se nesto dogodit. Nista se nije dogodilo i ja se raspakirah.
Kako sam se raspakirala tako se cuo pokucaj na vrata.
"Do youuuu spiiiik Inglish???", izdernjao se neki Njemac koji je stajao ispred vrata.
"Yes", odgovorila sam plasljivo.
"Diiiis iiiiz my rooom", nastavio je on hitlerovski, "my baaag vas in deeere"
Shit!!! Sta sad???
Pravila sam se luda. Bolje da on spava na plazi nego ja. Uostalom pousada je bila hercig i cista, ukusno namjestena, jeftina i ukljucen dorucak. Hitler ce uc nazad u ovu sobu samo preko mene mrtve.
"Ja nista ne znam. Ovo je MOJA soba. Vec sam PLATILA", slagala sam.
"Ali ja sam ovdje ostavio ruksak i rekao da cu se vratit nakon 10 minuta. Isao sam provjerit drugu pousadu."
Aha, u tom grmu lezi zec. Ko te jebe, Hitler moj, kad si iso provjeravat konkurenciju.
"Sorry", ponovila sam, "Ovo je moja soba", i zalupila mu vrata u nos.
Cucala sam u sobi jedno 15 minuta, Njemac je odustao i oso ca. Hahahaha!! Soba je moja!!! Plaza je njegova!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...