Sunday 1 July 2012

Brazil-I'm On Fire



Konacno se dogodila!
Kemijska reakcija. Moje koze i sunca.
Naravno, drugacija od prizeljkivane. Pocrvenila sam. Ne bas kao jastog, al nekako crveno smedje. I to usprkos tome sto sam se namazala faktorom 30 i sjedila ispod suncobrana. Imam i dvobojne cice. Pola cice je bijelo (di je bio kupaci), a pola crveno (opekotina od sunca).
Jucer sam caskala s prijateljevom kucnom pomocnicom. Pitala sam je dal ona ikad ide na baile funk tulume. Rekla je da ide i da su super i hocu li ja s njom?
Rekla sam da hocu. Isto tako sam primjetila da ona nit je trudna niti ima djece, a i zdrava mi se cini. Mislim da su one price o jebacini na baile funk partijima samo dim za plasenje neduznih turista (tj mene).
Kad sam vec kod turista, lezim jucer na Ipanemi ispod svog suncobrana, na svojoj lezaljci, pecem svoju kozu u njezno crvenu nijansu i brinem svoje brige kad ono:
(na londonskom engleskom naglasku)”Oi, Rickeeeeeeee, wat am I gonna tell da man…..where to put our deckchair????”
Rickeeeeee:”Over ere, Chantelle!!! Ere!!!!”
Stavili su lezaljku tik do mene i nastavili u revijalnom tonu cijeli dan. Htjela sam ih pogodit gumenom japankom, al je Chantelle izgledala deblje, jace i krvolocnije od mene pa sam odustala od te ideje.
Posebno mi ide na zivac kad sjednem u autobus i onda cujem da neko trkelja na engleskom/francuskom/talijanskom etc…
Autobus nije za turiste. Opasni su i puni kriminalaca koji samo cekaju kad ce te opljackat. Tako bar pise u svakom vodicu po Riu. Prijevoz za turiste je taxi, bus je moj. MOOOOOJ!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...