Sunday 1 July 2012

Brazil-Baile Funk



Jucer smo isli u kino. Coporativno.
U zapadni Rio. Barra da Tijuca. To je kao neko divlje zapad prostranstvo gdje postoji samo nekoliko kilometara plaze, condos (stanovi za bogate) i jedno milion shopping mallova. Atmosfera je otprilike kao u Novom Zagrebu samo malo egzoticnije i s tim da to Cariocama nije jadno nego super cool. Cudan neki narod.
Dosli smo u kino i Amer i ja smo s nervozom zakljucili da nema svega i svacega za pojist i popit kao u UK i USA nego samo kokice (samo slane) i Cola. Inace, meni je cilj u kinu dobro pojist i popit. Brazilci, pak, u kino idu da pogledaju film.
Na kraju filma, kraj izlaznih vrata stoji neki caric i dernja se “Hvala sto ste dosli!!!! LAKU NOC!!!! Dodjite nam opet!!! BRZO!!!!”
Pri povratku smo morali proc kraj Rocinhe, najvece favele u Juznoj Americi. Oni su se fino ugnijezdili taman preko puta (i to doslovno) najbogatijeg dijela Rio de Janeira, Sao Conrado. Tako imas stan ili kucu od nekoliko milona funti i onda preko ceste imas potleusice i drug dilere.
Za svaki slucaj, gradska opcina je ogradila Rocinhu na tom dijelu zicom. Ko da ce zica nekog sprijecit u bilo kakvom naumu.  Gledala sam ih tako iz auta dok smo prolazili i skuzila da je tamo neki dernek, da svi nesto piju, jedu, plesu i da im je zabavno. Sao Conrado je prema Rocinhi izgledao kao pustinja. Svi su se sakrili iza elektricnih zica i ograda, iza tjelohranitelja i opasnih pasa.
Inace se u favelama odrzavaju neke od najboljih zabava u gradu…takozvane baile funk ili favela funk parties. Bjesomucni ritam brazilskog funka i dirty lyrics. Ja sam ostalima u autu objavila da bi ja osla na baile funk jedan dan. Vozacica je skoro zabila auto u obliznje stablo i rekla “Imisusovo ti!! Oces da te netko ubije tamo?????”
Ostali u autu su svaki imali za nadodat ponesto….
“Znas, tamo se svi jebu!”
“Bez kondoma!”
“Cure zadignu suknju i onda ostanu trudne!”
“Jebu u ritmu muzike za ples!”
“Ne nose gace!”
“Ni decki ni cure!”
“Svi imaju AIDS!”
“Ili su bar HIV pozitivni!”
“Odes li tamo, netko ce te izjebat, dobit ces bebu i AIDS!”
Mislim da cu odustat od te zabave.

Takodjer, Frajer me nervira jer stalno odlaze dolazak u Rio plus ima ljubomorne ispade.
Latinos su inace ljubomorni i macho sto je smijesno.
Mojoj Brazilki  koja je udana za Engleza je pak smijesno kako Englezi nisu ljubomorni. Tako mi je nekidan rekla: ”Znas, ja mislim da je moj muz gejpeder!!!”
Ja:”??????”
Brazilka”Zamisli, ja obucem minicu i on uopce ne popizdi i ne naredi mi da se odem presvuc!!”
Ja:”A ti bi da on popizdi i da moras hodat zakopcana do grla?”
Brazilka:”Paaa….neeee. Ja bi htjela da on prvo malo popizdi, pa da se malo posvadjamo i onda da ja njemu prkosim i nosim minicu svejedno. Tako je to kad si u vezi s Brazilcem.”
Blago mi se.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...