Saturday 7 July 2012

Boze Me Sacuvaj Muskaraca U Pijanom Ludilu



Nakon trotjedne potrage, Brus je konacno nasao posao.
Ne ko advokat (sto je radio u Brazilu) nego ko konobar. No, dobro...
Poceci su uvijek surovi.
"Brus, u koliko sati si gotov?"
"Deset i po."
"Super", pomislih ja. To znaci da ce u deseticetrdesetpet bit kod kuce pa mozemo na dernek.

I tako...
11 sati...Brusa nema.
12 sati...Brusa nema.
1 poslije ponoci....Brusa jok.
Nema mi druge nego da nazovem restoran.
"Alo, ovdje Brusova cura. Jel on tamo?"
"Alo, ovdje bos. Je, ovdin je. Upravo zavrsava. Danas smo kasnije zatvorili", rece Rumunj bos s druge strane telefona.
"Puno kasnije", promrljah sebi u bradu i spustih slusalicu.

2 poslije ponoci...Brusa ni otkuda.
3 poslije ponoci...ma kaki.
U glavi su mi se vrtili raznorazni scenariji s gangsterima (rumunjskim), trgovcima Latino robljem i slicno.
Bila sam spremna obut tenisice i otic u potragu kadli...
...u ravno triitrideset poslije ponoci cuo se kljuc u bravi.

"Brus, jebem ti Ameriku Juznu, di si dosad???? Propao nam je dernek.", dreknuh
"zjghbrhff", rece Brus, srusi se na pod i nastavi plazit
Bio je pijan ko majka.
"BRUS!!! BRUS!!! Jebem ti pijancevanje! UGH!"
Brus je doplazio do kreveta. Zadah mu je bio ko omanja tvornica cachace ili vodke.
"Ako mislis da ces spavat u mom cistom krevetu, varas se", reko ja i pocnem ga vuc prema Cimerovoj praznoj sobi.
"Waaaaaargh....necu spavat u njegovom krevetu...dobit cu gejpederluk...waaaarghhhhh", rece Brus
"Nes vala ni u mom", reko ja

"Ko te uostalom napio tako?"
"Boss..."
"Ceausescu!!!"
"Nisam mogo rec ne odmah prvi dan....htio sam ostavit dobar dojam."
"Stvarno...jako dobar dojam."

Razmisljala sam o tome da ga prvim avionom posaljem nazad u Brazil te nazvala Cimera u Pariz da razmotrimo situaciju.
Cimer je odmah prepoznao brata u pijanstvu i odgovorio me od nauma.
Sad samo cekam kad ce se zajedno opit.
Blago meni.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...