Saturday 7 July 2012

Belgija! Amsterdam! Juhu!



...Brus nas je vukao prema carima coffee shopa.
"Nu, nu...u koji cemo? Ajd, sta ti mislis koji je najbolji?"
"Ne znam.", dreknila sam: "Vidis da su svi za turiste. Pravi Nizozemci samo udju da kupe."
"Onda cemo u ovaj", rece Brus odlucno i potegne mene i Faraone za sobom.

Coffee shop je bio zadimljen, oslikan psihodelicno i pun turista koji nisu znali za sebe od silne pusione.
"Ja necu pusit.", rece Faraon 1
"Necu ni ja.", rece Faraon 2
"A onda necu ni ja. I ovako cemo se napusit samo od sjedenja u ovom zadimljenom", reko ja
"Ja cu pusit.", drekne Brus i potegne papcima da ubode zeleno.

Vratija se s necim zvanim Silver Haze i poceja rolat dzoint.
Dok je on rolao, Faraoni i ja smo se zabavljali gledajuci likove u kafani.
"A nu, sta ti mislis...ovi sto rade tuten...mora da su svakodnevno napuseni od silnog dima.", raspredem ja.
"Mora da jesu."
"A sta mislis....kad oni eventualno zavrse ovaj posao i prijave se za drugi...sta napisu u svoj CV? Razmrvljivac i prodavaoc marihuane???", reko opet ja.
"Ne znam...al je nezgodno", rece Faraon 2 ne bi li me usutio

Brus je u to zapalio dzoint.
Iako sam rekla da necu pusit, shvatila sam da sam vec napusena od silnog dima pa reko ajd.
"Nisi valjda stavio duhan unutra? Ja ne pusim duhan. Kaslje mi se od toga.", reko
"Nisam."
"Dede onda", reko ja i povucem dim.

Za jedno 20 minuta svi smo bili izvan glave. I Brus i ja i Faraoni.
"Super! Ajmo sad u istrazivanje Amsterdama", kaze Faraon 2
"Ajmo."
Muvali smo se po Amsterdamu ukrug i naokolo.
Nista novog nismo uocili ni naucili.
Navecer smo osli u par klubova, popusili jos zelenog, dosli u hotel jos vise izvan glave nego sto smo bili i...zaspali.
Steta onog kreveta osposobljenog za sex.

Drugi dan Brus je poceo paniku: "Nu, ja zeleno necu bacat. Ima da popusimo sve prije nego odemo nazad u London. Pusi!!! Ajd, pusi!!!"
Nije nam bilo druge nego sve mrknut do zadnje travcice.
Tako urokani sjeli smo u auto. Faraon 1 je vozio. Faraon 2, Brus i ja smo spavali.
Probudili smo se tek kod UK imigracije.
"Dobar dan. Ko je Gospodin Brus iz Brazila?", rece imigracioni oficir.
"Ja sam, glavom i bradom."
"Izidjite van iz vozila"

"Isusa ti, uzece mi Brusa i poslat ga nazad u Brazil. Joooooj!!!", unezvjerila sam se ja
"Ma nece...to oni sa...", pocne Faraon 1
"JOOOOOOOOOOOOOOOOJ!!! KUKU LELE!!!! JOOOOJ", zavijah ja.

Nakon 15 minuta, Brusa ni otkuda.
"Jel vidis? Poslali su ga u Brazil, Jel vidis, a, a, a???", panicarila sam.
"Bome, stvarno dugo traje..."
"AJMEEEEEEEEEEEEEE. JOOOOOOJ!!!"

Nakon jos 10 minuta, pojavio se Brus.
"Ne idemo vise van iz UK dok god ti viza traje", reko ja.
"I ja mislim.", rece Brus i ukrca se u vozilo.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...