Wednesday 4 July 2012

Blast From The Past-Brazil First Time



Nogomet!
U turistickim vodicima pise kad se ide na Maracanu, sjednite na donje tribine u hlad i daleko od ludjaka koji divljaju na gornjim tribinama. Nas par su vodili nasi lokalci i pogodite di su nas odveli? Ravno u krkljanac najveci.
Isli smo autom i vec nekoliko km prije Maracane je bilo ludo ludilo...svi auti trube, svi vriste, svi se podabukli u dresove...Iz svakog auta se vijori OGROMNA Fluminense zastava. Kad smo dosli, tamo je vec bio party (sat vremena prije utakmice). Unisli smo untra i stadion je ogroman. Nasi Brazilci su nas uveli medju najvece ludjake, medju samba drums, medju zastave, i najveci krkljanac. Ja sam uzivala. Sjedala postoje al niko ne sjedi.
Kroz cijelu jebenu utakmicu se ore, al doslovno ore...(btw, stadion je bio pun) samba bubnjevi tako da i hoces ne mozes ostat miran i gledat nego cupkas u ritmu i divljas i skaces. Buraz je odmah kupio njihov dres i obuko se. Ja sam kupila traku i isto se podabukla. Svi su imali neke bijele balone (to im je jedna od boja na dresu) i kako smo unisli tako su ih i nama dali. Onda prvo mases i kad udje tvoj tim, puknes ih da se sve ori.
Imaju i cheerleaders na utakmici i one cijelo vrijeme plesu i podupiru...sta li.
Svi se cijelo vrijeme deru, pucaju petarde, masu zastavama, nekakve dimne signale, bombe picke materine ispustaju i slicno.
Svi plesu, divljaju i ne miruju ni sekunde. Kako je bilo jako vruce, svi su se muski odmah skinuli, a ja i jedna Irkinja smo uzivale i gledale i odmah se odlucile udat za Brazilce ili nista.
Brazilci su isto gledali u nas, radili jebacke face i dobacivali nam da smo "gostosa".
Irkinja se tolko zagledala u frajere da me u jednom trenutku pitala koliki je rezultat i je li 1-0 jos uvijek. (Bilo je 1-1 i to je pisalo na semaforu...al jebes to kad su komadi uokolo).
Kad je suprotni tim izjednacio svi su popizdili i poceli se derat na sav glas "caralho" i "filho da puta" i opcenito psovat, pesnicarit i slicno.
Kad je pak pao nas gol onda su svi podivljali od srece i poceli skakat, polesat i radit sve sto su i do tad radili samo jos glasnije i jos divljije. To su uzdrzali na istom nivou sve dok drugi tim nije izjednacio, odnosno (kad je pao drugi gol) do kraja utakmice, a ne samo pet minuta nakon gola ko kod nas.
Najbolji je bio moj buraz koji se cijelo vrijeme namjestao da uhvati divljanje nakon zabijanja gola sto bolje na fotoaparat i kad je drugi gol konacno pao, odnijeli ga Brazilci u picku materinu u njihovom divljanju. To se grli, ljubi, place, vristi, plese...

Naravno, bilo je jako, jako vruce...cini mi se 39 stupnjeva, a mi stojimo na suncu. Nasi decki (gringos) su se odmah oznojili ko prasad, a Brazilci su stajali onak preplanuli ko Bogovi i nista im nije bilo. Kako stadionom stalno prolaze prodavaci caja, vode, sokova i piva, jedan promocurni prodavac vode je skuzio da mi kupujemo vodu svake dvije minute i odlucio uopce ne ic od nas jer smo mu nas par radili bolji biznis nego da je cijeli stadion optrcavao. Pili smo vodu ko smukovi i mazali se ledom (koji nam je taj isto pordavac davao iz sazaljenja).
Mozda bi bila ideja da si muza trazim na brazilskoj nogometnoj utakmici.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...