Wednesday 4 July 2012

Blast From The Past-Brazil First Time



Buraz i ja smo rano uranili i uhvatili bus za Buzios sto mu ga dodje ko neki brazilski St Tropez, pogotovo ako se uzme u obzir kolicina velebnih butika i skupih restorana sto su se ovdje koncentrirali.
Buzios je malo "ribarsko" mjesto (tako ga bar reklamiraju, ustvari je vise geared up za turizam) jedno 4 sata sjeverno od Ria.
Posto je high sezona sve je krcato...brazilskim turistima naravno.
Za razliku od tajlandskih avantura busem prosle godine, ovo ovdje je totalno civilizirana i uneventful voznja. Busovi su veliki i comfortable, air conditioning radi ko da si na Arktiku i vozac busa je obavezno neki brkati, razdrljeni dinaridski tip. Osjecala sam se ko kod kuce...samo mi je jos falilo da vozac raspali "Narodni Radio" i ugodjaj bi bio potpun.
Ceste su im uredne i sve okolo je landscapirano i uredjeno....i cisto.
Najveci sok je bio kad smo stali na pis pauzu na servisnoj stanici (ili kako li se vec zovu), a tamo cistooooooo....onak....park za djecu, shopping centar unutra (!!!!!) i ogromni turbo cisti wcovi za koje ne moras platit.
Svaka im cast, majstori su.
Buzios je inace jako cool, postao je popularan u 60tima kad ga je "otkrila" Brigitte Bardot koja je tu dolazila sa svojim brazilskim deckom.
Ima svega...najvise bikini shopova. Mamicu im brazilsku sto mi rade...imam osjecaj da cu ostavit sve novce brazilskoj industriji japanki i bikinija)....ugodjaj je nekako meksicko-st. tropezovsi.
Sve neke niske jarko obojane kucice u meksicko-latino stilu i butici i restorani i tak...

Mi smo odsjeli u jednoj krasnoj pousadi i imamo dobar pogled na more.
Naravno i ovdje se nose minimalni bikiniji.....
Pod minimalni mislim ono....cice su otkrivene 80 %, guzica 99%....ako imas konzervativni look (kao ja)...onda cice otkrijes 40% i guzicu 90%.
Inace...kad smo se gombali od bus stanice do pousade burazu sam rekla da mora da smo jedini hrvatski turisti u Brazilu trenutno i jedini strani turisti u Buziosu....
Naravno da mi je istog trena proletilo kroz glavu da ce se sad neko zaderat za nama na hrvatskom...i ne zvala se ja Marisi i pomoz Bog i svi sveci ako se za nama nije zaorio balkanski povik istog tog trena: "Ej, izviniteeeeeee, odakle ste viiiiii?". Mi se okrenusmo ko presjeceni kad ono za nama trci neka blonde ljepotica slavenskog tipa ljepote i za njom neki zbunjeni poluzgodni Brazilac...(To valjda decko, sta li)....Kaze ona nama..."Jestel´vi iz Hrvatske? Ja sam iz Crne Gore." i tako....onda smo si malo popricali....as you do.
S posebnim sam zadovoljstvom primjetila (kad mi je vec srusila teoriju o nama kao jedinim strancima) da je njen Brazilac samo poluzgodan dok su svi moji Latino jebaci ko sa slike. Bas sam odvratna....
Ljudi me i dalje izludjuju kad misle da ja pricam na spanjolskom, a pricam na jebenom portugalskom. Mamicu im...ima da usavrsim svoj glupi akcent do slijedece posjete.
Ipak, bar sam bolja od njih svih. Oni svi pricaju samo portugalski.
Pogotovo ako rade u nekim industrijama i radnim mjestima gdje je jos jedan jezik ne samo pozeljan nego prijeko potreban...tako sam primjetila da u svim jebenim turistickim agencijama, bus stanicama, hotelima, pousadama, guesthouses, restoranima, mjenjacnicama i opcenito svim ostalim mjestima gdje se koncentriraju strani turisti, obavezno pricat samo portugalski. Jebo me pas (brazilski dakako, koji laje na portugalskom) ako sam ja naisla na ijednog turistickog djelatnika koji prica makar 2 rijeci engleskog....ili bilo kojeg drugog jezika...
I onda da mi jos dodaju insult to injury, ja njima pocnem natucat njihov jezik i oni meni "Aaaa, ti si Argentinka/Spanjolka/Meksikanka..."

Zapravo sam izgubila svaku nadu da cu nac nekog ko ce pricat engleski (osim vec spomenutih klinaca u buticima...al ni oni ne pricaju svi engleski).
Najbolji mi je bio jedan taksist u Riu koji je slusao pop pjesme na engleskom i naravno da je perfektno znao otpjevat sve rijeci.....sa super naglaskom i sve....pjeva on tako, sve se ori...cijeli taxi...Simply Red, Beyonce....sta ja znam....i ja njemu nesto na engleskom, a on meni na portugalskom da on ne prica ni rijeci engleskog i nastavi dalje pjevat "Crazy in Love". Eh, da ga jebat sad....

Buzios je naravno, totalni sok nakon Ria...ovdje se svi vole podabuc i paradirat gore dolje po dvije glavne ulice. Ka i u Rvatskoj.
Posto sam ja do sad vec navikla na Rio lezernost gdje svi hodaju u kupacima iili bosi u sred grada, ja u Buziosu izisla van u nekom bezveznom haljetku i onda se nakon pet minuta setanja posramila i morala vratit kuci da se i ja podabucem. Valjda se vole tu natandrcit nakitom i vestama jer u Riu ne mogu zbog kriminala pa se onda tuten dodju preseravat.
Inace, picaka i frajera u Buziosu ko u prici. Burazu i meni oci ispale i buraz je cak u jednom trenutku lucidnosti izmedju dvije caiprinhe jeknuo, "Jebes picke u Hrvatskoj!!! To je sve voda!!! Voda, cujes li? Ovo ovdje su prave picke." Tako nekako sam se i ja osjecala glede frajera. Kunem se da je svaki prvi i po bio ko san snova.
Inace, u Buziosu ni ja ni buraz nismo nista ulovili....ne znam dal je to zato jer smo ruzni i voda naprama njima ili zato jer su svi zabrijali da smo decko, cura ili muz, zena. Majmun mi je pokvario sve sanse da nadjem muza, a fino sam mu rekla da hoda 10 metara ispred ili iza mene, al on jok!
Zapanjilo me i to da su ducani radili do ne znam kojeg gluhog doba. U Riu svi ducani rade do oko 10 navecer, al u Buziosu....jebo, tamo smo se buraz i ja presetavali do 2.30 ujutro i sve je jos bilo otvoreno.
Bice su znali da ja dolazim i da ce me kad tad uhvatit bikini kriza.
Mozda su zapravo samo promocurni pa racunaju da ce se raja u Buziosu kad tad ponapijat i kad se presetaju ulicom bar tri put onako podabuceni da ce ic trosit tesko zaradjene pare. I bome trose. To su vam potrosacke orgije do ranog jutra.
I tako....buraz i ja osli lec u tri ujutro ko kvocke, a Brazilci su tek poceli izlazit...i to onako familijarno (mame, tate, djeca, babe, bebe...svi komplet).
Jebe se njima sto je mene moja mater tjerala u krpe nakon crtica (7.15) pa sad imam traume, oni svoje klince paradiraju do u gluho doba noci.
Inace, Buzios ima mediteranski ugodjaj...malo mi je ko Novalja ljeti navecer, samo kaj su picke i piconi 100% bolji. Buraz je jos izjavio (i samo da napomenem da je buraz frajer koji picke bari ko od sale u Hrvatskoj) da on ovdje moze nekog zbarit samo ako ju "kamenom pogodi". Tamo je bila stvarno najveca koncentracija ljepote koju sam ja ikad vidjela. Mozda se ipak mogu utjesit da buraz i ja kolko tolko jos uvijek mozemo proc ko Brazilci jer nas je glupa blijeda i ruzna Engleskinja za susjednim stolom (dok smo pijancili) pitala na portuglaskom za vatru.
Drugi dan smo se digli u 9 ko ranoranioci i ustanovili da je raja u Buziosu jos ljenija nego Dalmatinci. Do kojih 11 nista nije radilo nit je igdje ikoga bilo...samo su cistaci lijeno i preko guzice cistili posljedice sinocnjeg pijancevanja i balanja.
Skuzili smo jos da ima dosta Talijana tamo...valjda im pase taj dalmatinski stih pa ljeti potegnu do nas, a zimi u Brazil.
Kasnije kad su se svi digli (a to smo jedva docekali, gundeci i dosadjujuci se u sobi), smo osli na neko krstarenje brodom. Platis kurac love i onda za to obadjes plaze, otoke i jos dobijes pit i jest. Oblocu te caipirinhama u rano poslijepodne i onda si miran ko bubica.
Jos puste red domacih (brazilskih) i red stranih u slucaju da neko oce balat i po brodu i mirna Bosna. Naravno da nitko nije pricao engleski iako razvode turiste. Buraz i ja smo samo odgonetavali sto su mozda moguce oni rekli.
Navecer smo opet napravili djir i da me jebes niko mi opet nije doso....svi samo snimaju, a buraz ukorak sa mnom i srozava mi ugled neudane zene i jebacice. Doduse i ja njemu, pa smo fertik.
Kasnije nam je tamo dosadilo jer se svi isfuravaju ko u Novalji pa smo odlucili otic dalje....na jug.
Jos mi je bilo sokantno to kaj su i klinci i klinke ovdje sexy...zapravo ne znam sto da o tome mislim.
Nekak mi se cini da je ovdje raj za pedofile....curice od kojih 6 godina stoje provokativno u bikinijima i prce dupe i cube usta.
Ja ne znam jel to njima normalno ili kaj, al meni nije.
Tako smo na bus stanici kad smo isli iz Ria u Floripu vidjeli klinku s tatom...klinka ima...a kaj ja znam...mozda 5 godina....minica dopicnjak, nanule na poluvisoku petu, majica s otkrivenim trbuhom (uska) i izbacila guzicu van. Ja nisam mogla vjerovat.
Al eto....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...